Thursday, September 25, 2008

燶左


上星期六&日, 去左赤柱玩左樣好勁既野, 就係去學滑~浪~風~帆~, 點解冇啦啦走去學, 其實係因為Anna之前係康文署學過獨木舟個d, 佢話好抵學, 因為係康文署學只需要$160就可以報到"初級滑浪風帆班"(兩日個喎, 仲要係朝9晚5), 如果出面學, 分分鐘要成$300-$350一堂不等, 所以Anna見咁岩有得報名就叫埋我一齊去玩, 原先諗住一齊報名, 應該可以一齊去上堂啦, 點知最後抽簽, 抽唔到一齊去玩, 佢就抽中左去大尾篤, 我就去左赤柱玩!!


係康文署報玩呢d水上活動課程, 基於安全問題一班最多都只係5個人, 今次我去到個時, 雖然係有5個人有報名, 不過最終都係得3個人黎上堂!! 一黎到, 阿sir當然就係介紹下d裝備同埋理論啦, 講左咩叫上風位、下風位(背風面帆就可以起到帆架啦!!) 之後就係去拎風帆, 要玩之前當然就要先學識點樣去安裝一個滑浪風帆出黎!! 話咁快, 阿sir三兩下手勢就教完點樣安裝一個風帆出黎, 係呢個時候, 阿sir就問大家想係陸上練習完先出海, 定直接出海玩, 大家費事企係沙灘上面乾煎, 諗都唔諗就當然係話直接出海試玩啦!!


由於第一次玩, 原來要起板都唔係一件易事, 又可能我平身個平衡力不足, 每每企唔到2-3秒就跌落海, 慘痛!! 由於冇預到天氣真係會咁曬, 加上平時都唔會點搽太陽油, 所以經過全日係烈日當空暴曬之下, 最後變左隻大燒豬!! 好在, 係第一晚有d事要上牛牛屋企, 佢見到我曬到燶晒, 咁岩又見潔妹有2,3支太陽油(細支旅行裝)就送俾我第2日用!!

到左第2日, 已經開始適應d風向, 成個人都開始企得穩, 而且可以順住d風向走, 話雖如此, 不過自己就仲係未懂得如何控制自己既方向, 成鬼日只係識得俾d風帶住, 雖然呢個只係一個"初級滑浪風帆班", 不過都需要考試, 因為考完試之後, 你以後就可以自由係康文署既水上活動中心租借用具自己去玩!! 頭先講左啦, 因為自己控制唔到方向, 所以阿sir就fail左我! 不過都冇所謂啦, 當係見識下都算係幾好玩呀!!

Anna就好野啦, 又係一take pass, 所以佢以後獨本舟, 風帆, 滑浪風帆都可以去玩啦, 好勁呀!! 講多少少野, 頭先咪講左我有兩隻新既太陽油既, 係第二日, 我見有太陽油, 我就興致勃勃咁起勢咁搽起勢咁搽落身, 由頭搽到落腳, 唉, 就係咁就賴野啦, 原來太陽油平時就唔應該搽埋落額頭, 因為一出汗, d汗就係額頭標出黎就會流到落對眼度, 加埋d太陽油, 就辣到我對眼飛起!! 所以各位以後做運動又要搽防曬就記住唔好搽埋落額頭!!


4 comments:

Anonymous said...

獨木舟要三星先可以自己租出去玩架!
風帆又太難(因為我分唔到左右,成日被打中),我未考試就冇繼續玩落去啦!
所以其實水上活動,我唯一可以玩既就係滑浪風帆啦!^^

Gary said...

小安: 嘩, 要3星先出到去架, 你之前o個個係幾多星架!!

其實滑浪風帆都ok既, 不過真係控制唔到左右姐!!

Anonymous said...

好嘅太陽油係要出海前30mins搽,咁就唔會因為流汗而"lai"嘢!

Anonymous said...

係喎!你好快啲考番個初班喎!唔係邊個同小安去玩呀?