Wednesday, July 01, 2009

墾丁

相片來自:五個背包的廿七天練習曲

早排無聊(偷懶唔溫書!!), 上網search下有咩好睇, 睇睇下, 搵到個blog, 係講佢地5個女子岩岩畢業就自己攪左個畢業大旅行(其實都講緊係07年既事!!), 係一共27DAY既台灣環島遊, 當中佢地去左好多特別既地方, 阿里山, 墾丁, 花蓮等等.......而且佢地全程都係住係d民宿度, 而且d民宿各有特色, 一路睇落去都覺得幾得意幾好玩!! 再睇落去之後, 原來佢地仲將呢個咁特別既經歷出埋書, 真係好厲害呀!! 回想當年我既畢業旅行都係去左台灣架, 不過就冇佢地咁勁, 只係得3日2夜, 不過個次旅行可以同最好既好朋友去玩, 真係好開心!!! 自個次旅行之後, 都開始愛上自由行~~~ Jessica更加愛上左台灣, 開始佢一年去3-4次台灣既紀錄!!

相片來自:五個背包的廿七天練習曲

另外, 之前都聽過人地講墾丁係一個好靚既地方, 即使之前有睇"海角七號"個時, 都冇特別留意到, 點知係睇完呢個BLOG之後, 見到佢地影墾丁既相, 真係好靚, 藍天白雲, 黎緊係旅行計劃當中, 墾丁將會成為我其中一個目的地!!!

五個背包的廿七天練習曲

2 comments:

Jessica said...

我只係一年去2次咋!
但今年會打破記錄, 而家去左3次, 9月再去..但小燊12月去的話, 我想我也會去啦!!!

你喜歡陽光海水, 就會喜歡墾丁!
但我也是去看音樂節, 沒有真正玩晒成個墾丁. 想找一次可以真正地玩玩.

Gary said...

jessica: 係咩, 唔似喎, 你好似去台灣既次數仲多過我去澳門既次數!!!

我又唔係特別鍾意陽光與海水, 只不過, 我睇過人地影d相, 真係好清, 好有渡假feel!! 好relax~~~ cool!!!

如果係既話我可能諗住下年5,6月去都唔定, 不過最好就搵多2個人一齊去, 4個人包車四圍玩, 食野都可以share叫黎食...不過都係暫時plan住先, 一切都係等考完試先慢慢諗!!!