Wednesday, March 25, 2009

玩樂@元朗 (下)


我地叫呢款係牛奶味既綿綿冰, 上面再淋上葡萄糖醬 + 底層舖左梅子魔豆 + 蘆薈粒 + 椰果!!

坐完街渡出返去元朗市中心, 我地係附近踩多幾個圈就拿拿臨去還車啦, 因為元朗仲有大把野食待緊我地架麻, yeah!!!! 踩到身水身汗, 成身熱辣辣, 最好當然係去食返個冰凍野食cool down下成個人先啦!! 首先我地先去離單車舖不遠既地方食個"綿綿冰"先, 係呢間舖頭入面除左平時食既普通甜品之外, 佢仲有款好特別既甜品食, 就係綿綿冰!! 千萬唔好以為綿綿冰就等同一般既刨冰, 當你食落去個時, 同平時一般既硬卜卜碎冰式刨冰係完全兩回事!! 由於陣間仲有好多野等住我地去食, 所以我地只係叫左一款綿綿冰share黎食就算!!! 如果大家有機會入去食, 大家記住要試個d魔豆, 佢d魔豆既口感好得意, 你一咬佢就會爆開!!

其實呢間舖頭位置就係B仔涼粉隔離~~~
係menu上面寫"滑雞排" - 其實係指有雞皮既雞排就稱為"滑雞"是也!!

食完甜品warm up, 於是就再去食多樣小食再熱熱身先得, 我地行到去大坑渠個邊, 聞說呢度有間食大大塊雞排間小食舖, 又係個句啦, 一場入到黎又點會唔試下先得架!! 由甜品舖行到黎呢度先發現呢間小食店既位置正正就係B仔涼粉既隔離!! 開頭諗住佢以台灣大大塊雞排作賣點, 難食極都有個限度呀, 點知.......唉!! 一去到舖頭, 見到佢岩岩新鮮熱辣炸起左幾塊雞排, 我地諗住今次有運行啦, 平時呢d炸物, 唔係新鮮食落去, 味道真係差一截!! 等如你將老麥d薯條放係度一陣淋晒先去食既情況完全一樣!! 當我滿懷期待咁咬落品嚐呢件美食, 頂, 一件完全冇味既雞排, 雖然上表面已經灑左一d味粉, 不過個d雞本身係完全冇味道, 嘩, 自己講真, 都唔知咬緊件咩野黎!! 所以大家都冇需特別入去搵呢間野食!!

超大碗既蟹子沙律~~~當麵食都得呀!!
點左大約12件壽司~~~件件都份量十足, 飯底足料, 上面件刺身又新鮮兼大件!! 左上角個碟係响螺刺身+右上角個碗就係食極都食唔完既大大碗蟹子沙律!!!
天婦羅炸蠔~~

之後, 我地就去左間隔街食日本野啦, 呢間酒泉係之前anna提過話要黎食, 因為佢地d野食非常大件夾抵食, 當然都係好好食啦!!! 我地大約5:15pm入到去, 待應話, 六點前仲有得叫下午茶優惠野食, 望一望d下午茶menu, 嘩, 真係好抵食喎!! 尤其係個蟹子沙律, $19之麻, 平時係出面d日本料理食都係得個細細碗, 但係呢度就唔同啦, 分分鐘仲同碗拉麵既分量有得fight!!

之前都上過open rice見到其他人都講過呢度d野食都好大件, 分量好多, 不過人總係貪心, 原先我地已經叫左12件唔同款既壽司 + 大大碗蟹子沙律 + 仲有個响螺刺身!! 不過, 待應臨六點前再行過黎話, 特惠下午茶last order啦, 問我地仲叫唔叫野, 哎呀, 就係咁我地就口多多手多多咁點多一樣野食 - 就係天婦羅炸蠔(menu話得5件, 唔知點解送到黎有成6件)!! 就係咁, 我地又再一次食到頂頸頂喉嚨!!! 兩條友, 食左咁多野, 埋單其實講緊都係$200多少少, 呢度仲要係免收加一, 如果我地唔叫咁多野食, 分分鐘百零蚊落樓都得呀!!

食飽飽之後, 就係元朗附近行下, 消化消化!!! 一天既元朗遊係不斷食不斷食既情況下完結啦!!

(完)

綿綿冰甜品屋
地址: 元朗建業街59號慶年大廈3號地下
電話: 2470 9083
菜式: 港式果汁甜品/糖水

大雞大超級雞排
地址:
元朗金輝徑金禧樓地下5號鋪
菜式: 台灣菜

酒泉日本料理
地址: 元朗教育路81號元達樓地下
電話: 2479 8618
菜式: 日本菜壽司/刺身

No comments: