Saturday, April 04, 2009

高質素住家菜

計分板是也!!! G - Gary, J- Jessica & Jaemi, T - Thomas, A - Alan, B - Bear
主人家Jaemi~~~

其實都已經係一篇好耐既日誌, 因為又係忙於左溫書, 右睇notes, 前去寫log book, 後去寫case, 真係幾十萬樣野等住去做, 再加上腦筋緩慢, 做起事上黎真係事倍功半!!!

不過, 都要講一講呢一篇日誌先得!!! 話說早早早上上上星期六, 正正為jessica慶生, 原先一早plan左話上去jaemi屋企整野食(當然, 實際上係jaemi整, 我地食啦!!!) Jaemi一早為我地book左佢club house既保齡球場, 先黎一場熱身先去食野, 但係有部份人因事忙未能出席, 所以就得Jessica, Jeami & Tam, Thomas, Bear & Me作大比併, 唔駛講我地呢d運動熱愛份子, 當然係可以輕易勝出啦, 可憐既主人家Jaemi同埋壽星女Jessica完全成為炮灰, 慘敗係我地手上, 一早名言輸者要請其餘勝方食雪糕!!
聖鬥士星矢 ~~~~~~~~
大家興高采烈睇住星矢~!
辛苦晒男主人&女主人, 當然仲有壽星女同場顯技啦!!

打完"保零"就拿拿臨上返屋企, 因為主人家仲有好多野食仲係"烹調中" 如果再唔上去整既話, 分分鐘十點都未有得食呀!!! 不過人多唔一定係好辦事, 知書識禮既我地完全深明呢個道理, 所以一上到屋企之後, 大家都兩話不說坐定定係sofa前面乖乖地睇電視, 由得主人家(阿譚&Jaemi)&壽星女係廚房大顯身手!!
好多野食呀!!

經主人家一輪大作戰之後, 係9:00PM左右既時間終於有得食啦, 大家唔好以為真係一般既家庭住家菜, 講起黎都勁啦, 今餐既食物既美味, 款式程度完全可以比得上坊間一般既餐廳!! 先講一講有d咩食先: 芝士煙肉焗薯皮 o 白汁火腿蘑菇意粉 o 日式咖哩薯仔蔔白配白飯(白飯另上) o 清酒煮蜆 o 清蒸白灼海蝦 o 印尼牛肉串燒(另配秘製醬汁) o 灼時令菜蔬 o 入味鹵水雞中翼!!!
最後, 大家食飽飽之後, 仲走去一齊睇"林海峄 - 是但大合唱"

Wahahahha, 係唔係只係睇呢個食物材單已經覺得好勁呢, 唔止單單睇表面勁, 實際連內裡既味道都確實係一流!!! 最難得既係係最後埋單個時, 原來位位只需要夾$67大元, 嘩, 呢d野, 好明顯真係食功夫, 我地都話架啦, 食咁多野都係$70都唔駛, 真係抵到難, 不過就真係辛苦晒主人家Jaemi & Alan, 除左借個屋企咁樣俾我地反之外, 仲要你地動手動腳整野食俾我地, 真係唔話得呀!!!

3 comments:

Jessica said...

i want the pics, pls send it to me ar..

also..love jamei home~~
thanks~

Gary said...

Jessica: 我都想SEND俾你, 不過咁岩每次開msn個時都見你唔到, 先send唔到俾你之麻, 之前我都send左俾thomas同埋陳志堅佢地架啦....有緣msn見到send俾你呀!!

Camustudent said...

而家我餓住O緊T,真係見返d野食都口水流呀頂。

p.s:我都想要相~~