Thursday, April 09, 2009

看海


岩岩個星期日, Anna話想出去散心, 散心好去處當然係去海邊聽下海聲relax一番啦!! 原先一心就諗住去大浪灣, 一去到筲箕灣巴士總站個時咁岩有架巴士, 佢就岩岩開, 我就問司機係唔係去大浪灣, 點知佢話個日冇車開去大浪灣, 如果要去最多就係係石澳行過去羅, 都只不過係十零分鐘姐!!! 既然一場黎到, 又冇奶油去架!!

去到石澳落車之後, 就跟返條車路行返轉頭, 司機叔叔所言非虛, 果然係15min就行得到去!! 由於家陣仲係初春, 仲係有少少陰陰涼, 所以係沙灘度都唔係特別多人, 記得之前同阿牛阿達佢地係夏天個時黎過呢個沙灘一次, 全場爆滿, 真係插針都插唔入!!! 今次黎到都係d鬼鬼多, 不過係我同Anna舖好地"席"之後, 突然間俾我眼尾望到係距離我大約十米既地方, 有兩位外籍人士係度抱抱攬攬咀咀, 咁呢d動作係外國人黎講都係好正常, 不過問題係個兩位係男人黎架!! GAY我可以接受, 不過, 最好唔好係公眾場所做d太親暱既行為!!! 佢地真係訓左係沙灘度攬得好實, 其中一個仲要爬左係另一位男士身上攬得好實!!

咁當然我同Anna都只係係咁e望左兩眼就算, 不過, 當隔左冇耐之後, 我地諗住再昅下佢地咩情況(根本就係八掛!!), 佢地已經唔係度走左人, 我諗佢地係咪已經情不自禁已經去左"乾瑤柱"..........不過, 事實証明左一點就係, 港島區既沙灘真係開放過九龍區既沙灘!!!

No comments: