Tuesday, June 16, 2009


琴日講左, 我轉左新地方, 上圖就係我既新位置, 唔好以為地方好大好闊, 其實基本上係完全冇私隱, 因為我個位背住係一條走廊, 個個行過都可以見到我部電腦做緊D咩, 所以平時都唔會亂咁上網, 最多都係用電腦溫習搵資料!! 不過有個好處就係我背住佢地, 完全唔知係咪有人昅住我(呢D正一係"鴕鳥諗法", 眼不見成止乾淨~~~)

------------------------------------


琴日放工終於去左拎眼鏡...............原來都唔記得, 我本身對眼有少少畸形, 一邊就深近視淺散光, 另一邊就深散光淺近視!!! 所以一戴起副新眼鏡, 有D暈暈地既感覺!!!

2 comments:

Fay said...

應該唔止對眼畸形

Gary said...

Fay: 妳都腎, 我都不知幾正常, 係對眼細左D之麻!! WHAHAHAH