Saturday, August 30, 2008

大刷特刷(1)

prepare晒d食物, 但係得個望字, 要等到10點先有得食!!

星期五晚上左alan屋企打邊爐, 其實間屋就唔係alan兄既, 間屋係佢既親戚, 只不過佢親戚一早已經移左民, 一年只係返黎一次(只係住幾日), 所以alan兄就索性借左間屋黎住, alan兄於是就邀請我地一齊上去打下邊爐, 玩下!! 有得玩故言開心, 不過, 原先諗住放工就入大埔(alan家在大埔)係咁e買下d野食, 再上去屋企洗刷下d食物就應該可以開爐食野, 殊不知我地真真正正認識到一條麻甩佬既生活係幾咁腐爛!! 一上到去, 佢既煮食爐具&食具, 上至煮食爐下至碗碟係完全缺乏!! (其實有爐頭既, 只不過係未開封姐!!) 我諗大家都應該試過係屋企打邊爐既經驗, 咁d菜呀, 丸類呀洗乾淨之後就要搵d碗碟or筲箕裝住, 頭先講左啦, alan屋企係乜叉都冇, 幸好佢既真正屋企只係係隔離座, 於是佢就要過返自己真正既屋企偷野過黎呢邊用!!

唉! 個爐.....睇得唔用得!!

其實, 我地放工之後再入大埔, 兼再去買野食, 前前後後上到alan屋企已經係8點既事, 之後再要等alan返屋企偷野過黎都已經差不多成9:00p.m, 大家都開始由原先好肚餓既情況下已經開始冇意欲去打邊爐(因為大家已經"餓過饑"), 但係不如意事十常八九, 就係呢個時候, 大家以為可以開始打邊爐既時候, 個電磁爐突然間停左, 頂, 原來佢個萬能插"燒"左, (佢個電磁爐係兩個插頭, 所以要用萬能插), 唉, 再一次証明一個麻甩佬既屋企真係乜叉都冇既事實, 搵晒成間屋都搵唔到有第2個萬能插既出現, 於是麻甩alan唯有硬住頭皮再一次走落街去買個新既萬能插返黎啦!!

實在係忍唔住, 走去直接煲滾d野食就當係打邊爐!! 正宗係"火滾"~~哈!!
有得食啦, 時間係晚上10點鐘!! 你睇d人, 即使d野食好熱都照隊入口~~可想言之, 佢地係幾咁餓!!

時間一分一秒過去, 我地終於忍唔住走入廚房開左人地未開封既爐頭, 放晒d食物入個爐入面直接滾熟佢就算!! 終於, 我地係10:00p.m終於可以食到第一round既食物, 成班友好似餓鬼咁伸個頭入去食野, 而就係呢個時候麻甩alan就返到黎, 原來佢去左一個好遠既地方買左個萬能插, 雖然係就係遲左d, 不過遲到好過冇到呀, 於是可以正正式式我地既打邊爐活動!! 係等麻甩alan其間, 膽哥講左一句話:『頂, 落去d酒樓打邊爐仲好, 家陣9:30p.m仲要有特價添呀!!』呢句係我等食個時覺得真係幾岩聽!!!

No comments: