Thursday, August 28, 2008

散心食飯

餐廳內部~~~黑麻麻
就係呢張剪報, 我地就入左去呢間餐廳食飯啦!!
最好食就係呢個炸鮮魷~~
當我切開晒先記得影相, 佢本身個賣相冇咁差既!!
唔錯既炒飯!!

星期二, 因為Anna心情不佳, 情緒低落需要散散心, 所以原定去做gym既活動就取消左, 散心既最好辦法就係去刷餐好既, 於是入左西貢搵野食, 入到西貢一落小巴就四圍行下, 行左一陣就入左一間"蘇珊娜扒房"食野, 其實原先都冇諗住入去呢間食, 只不過咁岩經過門口時見到佢貼左一張10年前既剪報係門口, 好似介紹得幾好味, 於是就入左去食!!

入面黑蚊蚊咁, 成間餐廳既佈局係舊港式扒房一樣, 之前係門口個張剪報介紹過炸鮮魷&柳眼扒(柳眼扒係一個set - 包餐湯+多士+餐飲+雪糕)好好食, 所以就先叫左呢兩個食先, 雖然係散心要食野, 但係我地都base on唔好食得太肥為大原則, 所以另外只係叫多碟炒飯就算啦!!

落完order過多陣就黎左個炸鮮魷先, 佢個炸鮮魷同旺角街邊個d炸粉做得好唔同, 好明顯佢係做得比較有心機, 炸粉比較簿身, 一口咬落去就好好食, 而d鮮魷都好新鮮, 我諗話晒係西貢區, 海鮮應該會比較新鮮d!! 呢個炸鮮魷本身仲跟埋一個有少少辣既汁一齊上, 點住d汁黎食都幾好味!! 之後就係個主菜 - 柳眼扒, 我地要左個蒜蓉汁, 上個扒個時成塊扒上面全部都係蒜蓉但係冇汁, 開頭以為佢會好似花園餐廳咁另外再加上去啦, 點知等左一陣都唔見佢黎加野, 再望一望隔離張枱, 原來所謂既蒜蓉汁就係塊扒上面加一大part蒜蓉就已經當係!! But anyway, 我地就照食啦!! 味道還可以, 不過咁講, 其實佢個set要成$138, 以咁既價錢d扒我本身估佢都應該會係幾有肉味, 不過味道只係一般貨仔!! 最後仲有上埋個炒飯, 個炒飯都幾好食, 唔錯!!

頭先睇左openrice對呢間餐廳個評價都係一般, 甚至有少少差, 不過我覺得都還可以接受既!! 食飽飯之後就係西貢海旁行下, 吹下風, 傾下計, 其實有時咁樣都幾休閒幾寫意!!

蘇珊娜扒房
地址: 西貢普通道76號
電話: 2792 7163
菜式: 西式西餐廳

3 comments:

Anonymous said...

that's really cute..wish i had one too.

Anonymous said...

可能我對食真係冇咩要求……
又或者當晚心情真係差得離譜。
我覺得d野食同埋服務態度都ok呀!
我食唔出佢有冇肉味呢!

Gary said...

安: yes, 我都覺得d野食同service都o.k!! 至於d肉有冇味, 我諗食d再高級d既牛排, 再比較你就會知, 我地下次就去再食好野!! yeah!!

記住心情唔好就要同我一齊去散散心啦!!