Saturday, August 09, 2008

工作時工作, 遊戲時遊戲

兩隻野就埋頭苦幹係度打機, 我就.....係度做野!!唉!!!

上星期三, 正正括起8號風球, 突然多左個假期, 咁岩第二日又有個presentation要做, 多日假, 多d時間準備, 真係天助我也!! 雖然說話係咁講, 但係凡事都係有d阻滯, 一心諗住起身休息一陣就開工做野, 個兩隻大不不良一句"唔該"都冇, 兩隻野"把"一聲已經衝左入我間房, 玩左一陣之後, 就拎起部NDS坐係我張床就係咁打, 可憐既我就唯有望住佢地打機, 自己就只好望住疊notes係度做powerpoint!!

2 comments:

Anonymous said...

唔係丫~~~有人陪住係你隔離仲好啦!!!仲要係兩個咁可愛既小朋友喎~~~

Gary said...

鍾意小朋友的人: 當你要專心係電腦打緊字個時, 有人一手按按落個keyboard度, 又或者捉住你隻手叫你陪佢玩, 又再或者你d notes一野同你整爛佢, 你又會點呢!!