Monday, September 26, 2005

第1次...post, 第2次...改期......

其實, 之前有個friend(啟民弟兄)開始寫blogger, send左條link俾我睇, 當時已經手多多, 開左個account, 寫左一兩篇(未公開過架)之後, 又覺得自己唔會有咁恆心, 所以, 之後就將佢放左一二邊, 冇理到。
今日, 有個識左好耐小學同學仔(emmy)(其實, 係早排先相認返),問我有冇寫on-line diary, 俾佢講一講, 所以就走左黎再開多個新account再寫野。

前面, d序就講完, 講下今日d野先, 原本今日係去遊船河, 點知又撞到個3號風球, 又要再一次延期, 點解講係再一次呢!因為, 今日的船河已經係改過一次期架啦....上次, 就因為落大雨(係好大個隻), 所以就改到今日, 點知, d風風雨雨好似M到咁, 一cycle又再黎過...我地已經推遲左一個月黎避佢, 唉, 佢死都要跟住黎, 你話死唔死........ 我媽媽就好野呀!! 佢今日同d親戚上船去放生, 佢地就照原定計劃出發, 佢地真係有神靈保佑掛, 呢, 家陣, 岩岩冇穿冇爛入屋啦!!!真係冇face!!!

琴日終於完成左我個虛榮2步曲啦....wahahah, 我俾班魔鬼講下講下,就走左去買i-pod nano(係我的生日禮物架!!!佢地俾錢我自己去買自己的生日禮物, 是但啦, 識左十幾年冇計架, 不過, 都要多謝一班我識左十幾年中學同學).......

近排, 唔知點解個人成日都冇乜精神, 訓又訓唔好, 總之, 就身唔自在啦!!!琴日之麻, 約左個舊同事阿Dor食lunch, 佢都話我冇咩精神, 都唔知咩事.....可能, d天氣掛......今日講住咁多先....

2 comments:

Gary said...

係呀,我都咁話,大家都咁忙,有時又搵唔同人傾,有個地方寫下身邊人和事,仲有感受,大家分享下都好架////...

Camustudent said...

妳兩個終於都有意思寫下野喇,等你地好耐喇﹗彼此了解將會更深,good!

Gary,我建議你落返個subject俾篇文章,如果唔係,你Blogger右手邊嘅"Previous Posts"將會越黎越多野,越黎越混亂。
(方法:你去"設定">格式>顯示標題欄位(選擇"是",咁你o係打(或修改)文章時就多左subject一欄俾你,有乜唔明再問我啦)