Wednesday, September 28, 2005

新生命....

琴晚, 家姐同我講, 佢話『雙十節』個朝早開刀生BB, 見佢從容不迫個樣, 都幾佩服佢, 由一個唔多熟的人(醫生), 拿起把刀冇啦啦界開你個肚, 係你個肚度拎舊野走, 個種血淋淋情況都幾.........血腥...

佢係朝早7:45就開刀, 佢話半粒鐘就攪點, 佢要我晨早流流去醫院同佢拍movie。 o拿, o拿, o拿!!!唔好誤會,唔係拍佢開刀片段, 只係拍bb由位靚女護士抱出黎, 跟手o個位靚女護士就將個bb"性器"展露人前個一幕姐!!!! 7:45 a.m開刀, 咁我咪要"老練"咁早起身。算啦!!!鬼叫我係舅父咩....其實, 我家姐, 都幾支持曾特首架, 特首話生3件, 佢又真係走去三年抱兩, 係呀!呢件係第2件架啦!!!

講下今日先. 今日出site, 同梁sir行完一座大廈, 佢係大堂行返出條街個時, 竟然問我, 『e, 我地間車泊左係邊度架?』(佢個樣當時好迷茫), 我仲以為, 冇方向感, 只係女人專利, 哈, 原來男人都會....

夜晚, Eddy兄請我同alan食飯, 當係感謝我地拔刀相助幫佢考牌做helper, 不過, 見佢個樣都幾殘下, 都幾擔心佢, 仲有, 佢個人緊張到有少少失常, 早兩日之麻, 同佢一齊放工落樓, 明明冇落雨, 佢居然拎把傘出黎開, 我問佢咩事啦!!!佢話:『死啦!個人太過緊張, 有少少失常....』, 考mock已經係咁, 到時黎真都唔知佢會點.....

返到屋企, 收到阿Dor個電話, 同佢傾左一陣(吹吹下都成粒鐘), 佢apply養和失敗左, 聽佢把聲幾down下, 不過, 我諗家陣醫院咁人手不足, 應該好快又招募人材。

p.s.(附圖)~ 呢個就我個甥女啦!!! 朝朝早7:00叫醒我咪就係佢羅(佢返幼稚園)!!(平時, 我只需要係8:00起到身就得, 家陣早左成粒鐘起身, 想死, >~< )

1 comment:

Camustudent said...

講開又講,我屋企都好耐冇新成員喇,好想有個BB玩下。