Tuesday, September 27, 2005

未出發先興奮

今朝晨早流流, 收到阿恩個電話, 佢打黎想講下12月曼谷之旅的事, 佢話佢個agent已經幫佢book左2005年12月23-26日的酒店, 叫『Siam City Hotel』, 我立即上網睇下啦!都o.k喎, 個web-site話個location同個機場都係半個鐘車程, 不過, 就唔知間野係幾多星, 有d就話佢係3星, 有d 就話佢4星半, 都唔知邊個岩, anyway, 有得去玩, 仲要唔駛錢, 話知佢呀!

曼谷之旅:
目的地- 曼谷
日期- 2005年12月23-26日
行程- 待定
金額- 只需支付$機票 +$吃喝玩樂


今日都係冇咩心機做野, 對住成座file山, 拎起個file睇兩睇放返低, 再拎起第2本,望兩望又放返低, 如是者, 到最後都冇咩攪個d file, 大致上叫掂過下d file。算啦!聽日再努力過, 目標係清晒d file去......

今晚, 返到屋企, 食飽飯之後好忙呀!!!我差唔多將曉轉的電器(包括:風扇,抽氣扇, 抽油煙機個罩)拆晒落黎清潔, 我真係唔頂唔到頸, 個d一舊舊塵積係度, 好鬼礙眼, 我唔係有潔癖, 之不過, 忍唔住手。

黎緊會幫個同事考個mock, 唔知會係點, 都幾緊張, 應該話係有少少擔心多d。

2 comments:

Camustudent said...

齋睇個Web都覺得間hotel幾ok,不過唔係話潑你冷水,Web嘅嘢通常都要整得好好睇睇,唔係點吸引你啲人去呀,希望間嘢真係ok啦!

話時話,你今次個trip同邊個去?

p.s:我呢排都喺壓力抵下工作中…

Gary said...

o個個係我讀T.I. d friend黎架,今次佢會同佢個男友仔一齊去,咁仲有間房,我就會叫多個friend去。

其實,事源係咁,話說,早在大半年前,呢位T.I. friend就已經問我一齊去旅行好唔好,佢又話佢join左個club話會送酒店房俾佢,我又口快快應承佢,佢又好有誠意咁係半年後搵返我(當中呢半年,我地都有聯絡架!),咁就促成左呢次trip。