Tuesday, September 27, 2005

膠一舊, 一舊膠


原本諗住唔駛去apple shop買個套(tubes)(成$250-5個), 仲有一買就要買晒一set, 所以, 就走去旺角個d電腦中心, 睇下有冇d假野平平地粗粗地用黎保護下我個虛榮(i-pod nano)啦!!!

膠, 一舊膠, 你估下幾多錢, 要成$68蚊, 有冇攪錯!仲貴過正貨, 你唔好唔記得, 你係假野黎架, 旺角人真係旺角人, 全部都冇讀marketing, 都唔知咩叫『市場定位』,點會set到個價咁貴架!!!$68蚊, 我唔好去買condom, $68蚊已經可以買到一盒『家庭裝』個隻添, 一盒12個o個隻呢!仲要有潤滑劑送添!!!駛鬼買你個舊假野。係我心心不忿情況下, 我決定唔買, 呢d咁架野,一定會跌價<---我深信!!!

6 comments:

Camustudent said...

咁靚嘅nano,做乜要搵舊膠笠住?

Melody Kwok said...

保養得宜...用唔用套都咁安全啦~

Gary said...

但係個背脊好易花個喎....

Camustudent said...

Steve Jobs好似講過咁就可以得到一部獨一無二嘅ipod…

Gary said...

車...你唔好將個背脊用marker油左佢,or 貼兩張大口仔/hello kiity公仔貼紙落去,咁重唔獨一無二........拎去yahoo bit都得呀!!!

Anonymous said...

今日 <9-10-2005> 行開黃金, 見到你呢個爛膠既"市場定位"己經變左, 由68蚊變到45蚊...For your information only