Sunday, October 02, 2005

煩.....煩.....煩

第1煩..)
呢幾日, 因為幫eddy手, 已經被困於始創中心15樓1530室有2日之多(由星期五放工起), 今日已經係第3日(依家係偷雞打dairy, 大家都做緊野架!!!) 呢兩日差不多零晨3,4點才於始創回家(第2日, 訓唔夠12個鐘又返始創再做過), 其實, 最辛苦唔係做野, 係個office冇冷氣, 好鬼焗)。原來, 考BS都幾辛苦, 平日, 老師俾功課, 通常都係有成2,3個月時間perpare, 家陣, 就得個3日時間,仲要present, 唔怪得之, 要helper幫手。我都要重新諗下去唔去考牌,不過, 呢d都係2年後的事, 都係到時先算!!!

第2煩....)
今日係星期日, 出面街好好太陽, 我諗下星期日, 我地遊船河應該去到啦掛, 再去唔到, 真係要游冬游, 到時個個著住件潛水衣落水, 都幾堅呀!!!岩岩同菠菠吹左兩咀, 佢話佢搵到兩件去遊船河, 死啦, 我跑唔到數呀!我一個都搵唔到添!!

第3煩......)
就快到交學費dead line, 家陣, 都未籌到旗添......早兩日, 仲等我去馬會買返個六合彩, 睇下o個4千幾萬, 有冇我份啦, 哈, 中就中左但係就少左好多個零頭, 中個$20蚊雞, 有屎用咩.....

2 comments:

Anonymous said...

到我留言啦!!! i couldn't imagine that stay at pioneer centre so long long time lor!!!!!!!! very crazy ar!!! the progress is ok??? i found very 攪笑when u described his "umbella" event as below(我唔係笑佢,但果個情景好似真係好攪笑!)

Gary said...

托妳鴻福,份project暫時總叫告一段落,不過,黎真個時都幾係野,eric佢話會請足3日假幫佢個friend,我就仲諗緊,不過,照呢幾日計,我地full time幫佢,都要攪到第3日先起得晒d野,到時個個放工先去的話,我諗佢都係儲定錢下年考過都得啦!!!

多謝你的留言,多d留言呀....