Friday, October 28, 2005

抱打不平-->cheap友

好耐冇寫blogger, 因為琴晚岩岩先攪掂兩份assignment, 前個幾日,簡直生不如死, 連星期六 & 日, 都死返公司做assignment(因為, 屋企太大誘惑, 做唔到野; 望到張床, 就走去訓下, 見到個電視就走去開下, 真係唔係好掂當。 所以, 都係返公司靜靜地做野)

今日, 講d cheap野先, 話說, 隔離team有人轉組, 呢位人兄, 平時聽聞已經成日過去regist個邊, "痴"飲"痴"食, 好似早兩日之麻, 出面個Chief請出面班regist食野(有"痴"飯, 不過, 都唔明晨早流流食咩飯!!!仲有個Amy學人話自己好食得, 成舊"痴"飯食晒, 下午咪走左去sick leave, 雖然佢話同舊"痴"飯冇關係, 但係我覺得佢講大話!!!), 點知個條友仔, 又唔知邊樹收到風, 出面有野食, 佢又走埋出去痴, 仲唔止, 自己食之餘, 仲要叫埋自己個team人食, 攪到原本應該有得食的regist有部份人冇得食....你話cheap唔cheap......

咁通常, 走個位人兄(上面個位cheap友)都好正路請office所有人食西餅, 呢個亦都係一個慣例, 雖然係隔離team, 不過, 平時都有兩, 三句(就係hi, bye & good morning), 如是, 琴日我地team都同佢食返餐farewell(其實, 都唔係咁想去)。今日, 佢差唔多走, 佢冇請食西餅, only係請d雞屎咁大件的日式紅豆餅(零食物語個d)(我平時呵個d都大舊個佢啦!!!!)俾人食...cheap到....仲有...佢請佢自己個team人食tea, 叫外賣, 頂你, 我地話晒琴日請你食左餐, 你都係咁易請我地食返tea or drink, 咁都冇....今次真係蝕......蝕晒.......

我聽日就會去食大閘蟹.....wahahah.....發達啦, 唔係因為有得食, 係終於有得玩下啦....!!!

4 comments:

Anonymous said...

who is the cheap友??

Camustudent said...

惱人是痛苦的事,轉個角度看看整件事吧。

或許他真的很Cheap(家境貧困),不能請眾人吃西餅;又或者,他的同組同事一路而來也扶持著他,教曉他很多的東西,閒來大家更會有些交際式飯會,這種經過長時期所建立的盟友關係,與點頭之交的比較,正好就是你吃紅豆餅,人吃下午茶之比。還有,體諒他吧,你們一組同事請他吃飯,換來要他一個請你們吃下午茶,對人地黎講都幾溶:)

我都好耐冇寫blogger,要加把勁先得~

Anonymous said...

kenix 提到...
who is the cheap友?? <--- 一個由bsa升做to既同事

哈哈,寫埋落blog度,頂你唔順,but very good

無計啦,佢呢亭人R慣,成個禮拜前己經厚住塊面皮,問REGISTRY(包括我)幾時請佢食飯,當刻真係好無奈,真係好想當面話佢R,但又話唔出口,佢又好似奉咁

星期一我都真係唔同佢去食,我諗CONNIE唔會怪我唔出席既

Gary said...

阿榮,你終於浦頭,我都知你會忍唔住,wahahah,冇架,blogger都係用黎寫d特別野,冇理由用黎寫埋d日日發生的事。

至於kenix, 你想知係邊個好容易,你返到office,你就會發現到邊個唔見左,o個個就係....