Thursday, October 20, 2005

無題

-----> 經過幾日的一路苦命搏鬥, 終於完成左第一個present, 總算功德無量!!! 算啦, 辛苦野, 都唔好係呢到講, 唔係遲d, 睇返自己睇返, 又諗返起d辛苦回憶。不過, 下星期有兩份assignment要交, 一波停完, 兩波又起.......

----->陳先生同牛小姐係塞班島返黎, 好想睇下佢地個d陽光與海灘d相....應該會好靚。

----->星期兩個晚, 留係公司做project, 留到11點幾先走, 係等巴士時, 竟然俾我撞到, 應該話係見到Katherine(我地都成年冇見)(當時情況, 我企係巴士站等車, 佢就係一間慢駛緊的巴士上, 傻下傻下), 間巴士當時係等紅綠燈, 所以慢駛, 大家你眼望我眼(大家隻眼都張到好, 跟住手指指, 好似個d聾啞人仕咁指指點點), 於是, 我就用最現代方法, 撥個輪同佢吹左兩咀。最後, 佢話得閒約出黎呀.....諗諗下, 呢句野咁鬼"行", 我諗都係得個講"字"。當然啦!!! Katherine, 我真係想你約下班友仔出黎玩架....希望你約到啦.....期待x10萬個n次方...

----->今日欣美係澳洲打電話返黎...真有心, 同佢吹左一陣水, 佢話佢d朋友仔全部都係講國語, 佢話死得, 我諗佢好似連中交都講到一舊舊, 仲要講普通話, 死硬!!!

----->呢件係正野---->唔係自己著, 有咩目的, 下個post再話你知

----->聽日, 好多人飛--1) jessica--->美國出差(唔知bd, 有冇機會出trip, 唔好要我成日都係坐架a.m car or contract car去中, 上, 西環區, 人地去美國, 我就去d咁地方)
2) kenix----澳洲深親, 一句講晒手信唔該....你d身後事, 我地幾個會幫你攪, 你去得安心d啦....!!!

1 comment:

Anonymous said...

而家係澳洲時間5:27am,哈哈,我仲宋訓啊呀!! 有冇同我昅住咩情況,乜小姐有冇偷懶?!
我會盡量去摷摷有冇巨型固力果百力支嫁啦,放心!!!!