Saturday, October 22, 2005

我為人人, 人人為我

上個post提到件波衫, 今日就講下件野係俾邊個, 就係同組同事simon兄, 佢琴日21號正日生日, 我, eric, kenix & anthory, 就夾份送件波衫, 個件衫真係好大, 係2個加大(XXL)。呢排simon兄為左份dissertation好煩惱, 悶悶不樂, 前日仲攪到頭都唔gel, 成個生意失敗咁(死啦!半年後我份dissertation就開波, 唔知我係唔係都會咁), 琴日, 送件禮物俾佢時, 佢成個人醒晒咁, 生日都係開心d好...!!!哈....

再講下佢件波衫, 件野係eric兄係yahoo bid返黎, 佢就約左條友仔係7:00p.m上環MTR交收, 點知佢就唔得閒, 就叫我去拎, 我事後諗返, 我係俾錢o個個, 點解我仲要山長水遠俾錢人駛, 唔係應該佢過黎送貨我架咩...呢d服務態度唔得架啦, 不過, 今次唔係為左simon兄, 你真係慳d, 下次叫你送埋去我屋企。所以, 星期四o個日, 放左工都冇得走, 要留係公司呆多成粒幾鐘先走(我5:00p.m收工架), 原本諗住早d返屋企, 都冇得早返。













呢班就係我同team的同事, 大家都好好玩, 呢張相係好難得影到,因為, 我係公司都成年幾, 都唔試過同team齊人影相!!!今次難得齊人, 影返張全家福.....

No comments: