Sunday, October 09, 2005

養精蓄銳, 用在一時

屈指一算, 原定8月的遊船河大計, 終於在2個月後可以實現, 由於經過2次大改期關係, 由原本30人急趺只得14人出發, 同時由兩隻快艇變做一隻快艇。苜先, 講講今日的驚險事先, 原本, cow一早約本人早上7:45在旺角往西貢的小巴站集合, 但我竟然唔知醒, cow打俾我時就發生以下對話:

cow:喂!!!!(好興奮feeling)早晨呀!!!你係邊呀(尾音拉長)...
本人:早!!我咪係屋企羅。(眼尾望到個鐘己經係7:45, 心知不妙)
cow:o下!你仲係屋企呀!
本人:你....你.....你.....等我3個字, 好快, 我飛的出黎...你....你.....等我....
cow:3個字?咁呢3個字我做咩好呀?
本人:咁你入去西貢先羅!!
cow:好啦!!你快d啦!!!(收線)

於是本人用左有生以來最高速度刷牙+洗面+換衫+出門口, 就係呢個時候, 本人忽發奇想, 如果你話我係個d五星戰隊就幾好呢, 平時, 係咁"e", 棟高兩隻手, 大叫兩聲, 就可以變身, 起碼唔係除完屋企衫, 再換出街衫, 仲有唔駛梳頭 & 刷牙添, 因為有個頭盔隔住d口氣, 刷牙都可以慳返。

一落樓就即刻飛的出旺角, 本人只需短短一個鐘已經由荔枝角入到去西貢, 速度之高簡直令人嘆為觀止, cow都不禁講左一句:『嘩, 你咁快架!!!!』



平日, 遊船河都係食下薯片呀!飲下汽水呀! 但我地有兩位專業隊酒員(jessica + 阿達), 佢地竟然提議飲酒, 最終都買左1支黑牌+半打啤酒, 呢班酒民, 真係無酒不歡。不過, 講到今日最好玩的都是牛爸爸的出現(係親生個隻), 佢同我地一齊飲酒玩啤牌, 哈, 哈好開心呀, 爸爸佢仲要隊爆左"畢佬", 未到1點, "畢佬"已經貓左係塊甲板上面, 佢應該諗住攤係塊甲板上面揮發d酒精出黎。今日, 我又學識左一隻"妹", 個名叫"鐵勾船長, 芭蕉樹"好好玩 & 好攪笑(想學的話, 可直接搵我, 好難用文字表達)

當船河到達尾聲時, 惡童阿達, 學人撩船家擘酒, 佢地好似返左去古代, 記唔記得武松上山打老虎個時係用個碗黎飲酒, 佢地就係咁啦!!!成碗成碗隊, 唔係隊, 係灌先岩。於是意外就由此發生, 我都唔想多講.....我都話酒精害人, 總之佢d罪証係我度, wahahhaha

總結一句: 等待左兩個月船河終於完滿結束, 雖然係人少但係成班人都好好玩。

No comments: