Tuesday, October 04, 2005

閒事三單

家姐講開新baby個名時, 佢搵左好多個, 唔好話佢, 連我咁淵博都唔識的名字, 都唔知佢係邊度搵, 唔係講笑, 個d字讀唔識讀, 就算讀左俾你聽, 你都未必識寫。所以, 我都係提議佢搵個唔好咁複雜的名, 唔係到時, 佢個baby冇人識讀佢名就死啦!!!就係呢個時候, 媽媽講左個point出黎, 佢話駛唔駛夾埋個八字先改名, 家姐話baby個時辰八字(因為係booking開刀, 所以, 可以定到時辰), 無風無浪, 唔會點大起大跌。咁咪幾好, 大上大落, 個人頂得"浦"就話姐, 一個唔覺意好似"大長今"咁3日一件"小挫折", 5日一單"大煱野", 你知啦, 家陣d靚仔, 好鬼死"豪"架麻, 話跳樓就跳樓....都時都唔知點算.....

早兩日咪話中左$20雞六合彩, 今日放工去領獎(好似好誇張添), 我唔甘心啦, 於是就拎個$20蚊再搏過....岩岩對完六合彩, 又中左, shit, 又係$20雞, 有鬼用咩.......真失敗, 俾我中個二獎都好呀, 可解燃眉之急.....次次中$20蚊, 要中幾多次先交到學費.....(心算後)要成起碼中一千次先得(我要交2萬幾學費), 1年得個365日, 仲要唔係日日有六合彩開....等佢開飯就真係死得/////

夜晚, 食飯個時睇左無線7:00個『星期二檔案』講d後生仔, 女過度飲酒, 第一個反應就係想打俾菠菠, 叫佢睇下, 不過, 算啦, 呢個時候佢邊有咁早返到屋企, 我就一路睇就一路為菠菠佢膽心, 我諗佢再飲落去, 都係早死個批!!! 唔知佢鍾意『英年早逝』定『天妒英才』, 都係問定先, 你知啦, 話去就去, 到時買錯左就唔係幾好....個醫生話:『男性1日最多飲4罐, 女性就3罐, 超過左就係超標, 今日無事, 但日後就會後悔, 個人會冇記性, 手震, 成日嘔(食咩嘔咩), 酒同毒品一樣咁利害』<-----菠菠係時候收手啦!!!....想睇返個『星期二檔案』可以去now度睇......

5 comments:

Camustudent said...

我從來都唔會諗,我死左之後會點,我只會諗,我死左之後其他人會點,我係真係代入每一位親朋好友當中去諗o既﹙包括你地﹚,所想像到的絕對不是一幅好畫面。

菠姐,係時候諗下當妳有病有痛什至乎離開左呢個世界o既時候,身邊重視妳o既人會點?請珍惜身體,放棄虛榮吧﹗

Gary said...

哈....余弟兄,所言非虛,你道行修為,開始有d成績,雖然,菠菠佢比你早信主,但佢個人修為,哈.....於現狀況睇你應該比佢高(修為),不如,你同佢試下說教呀....我都幾想睇下你同人『說教』會是什麼樣子呢!!

Camustudent said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Camustudent said...

我同你地傳福音(道),未開口講你地就已經笑左出黎啦,同埋o岩o岩先開始返主日學,我諗等我領悟多o的先啦,我都相信自己把口係傳福音(道)o既材料黎o既XDDDDDDD

Gary said...

哈..........哈...........哈...........哈...........哈.............sorry,你咁講又就想起個情境,我諗我真係會笑.....哈...哈....唔得啦, 我就快笑死啦,諗起都想笑,但係我都會鼓勵你咁講,努力呀!!!余弟兄....