Friday, October 14, 2005

Hot-Hr(高溫瑜珈)

今晚, 同左jackie去左由黃佩霞開的Pure YOGA試玩(唔駛錢架!!!)。起初, 抱住好大期望去玩的, 因為諗住應該會有好多, 唔好話好多起碼有d靚女去玩, 點知.......唉!!!!!不過, 正所謂, 有得就必有失, 友人jackie深知這情況, 於是在booking的時候, 特別book Margreat(鍾麗淇 - 一位電視actress)所授課的堂, 最basic有一位靚女呀, 哈, 哈!!!原來, 真人近距離睇佢都幾靚架, 與jackie等候上堂之際, 閒談, 說道, 她好像是梁榮忠的girl-friend, 我大膽的提議, 不如, 入到classroom, 大聲唱一句:『全城盡興, 殘酷一叮』睇佢有咩反應。當然, 我地最後都冇咁做啦....容乜易, 俾人踢走, 唔俾我地上堂.....

今次, 我地所玩的是Hot-Hr(高溫瑜珈), 起初以為玩瑜珈會玩到個下巴掂到屎忽個隻, 不過, 可能, 我地都係beginner, d動作比預算中簡單, 都係單腳平衡個d啦!!!但係, 玩Hot-Hr都真係出好多汗(出到成身汗 我覺得好型, 所以, 我都冇咩點抹走d汗, 由佢流落黎, haha)。平時, 有做開運動的我(打籃球), 做完Hot-Hr(高溫瑜珈)冇咩特別感覺, 原先諗住做完之後, 成個人都會比較heavy辛苦, 又唔係喎.....係出多左汗羅!!!可能, 要玩Power(會勁好多, 可能, 真係下巴掂屎忽)個隻先得。

都有D興趣想join, 不過, 就太貴啦, $750 - 5 lcass/per month(仲有一簽就要簽一年), 我一個week已經要返兩晚學, 可能, 要交project添!!! 冇咩時間, 時間 & 金錢上暫時都唔容許我去join呢個activity。下次, 有機會再玩啦!!!

No comments: