Sunday, October 30, 2005

星期五 & 星期六

原本岩岩個星期五晚, 約左阿恩食dinner傾下去曼谷旅行的事, 佢話8:00p.m之後先得, 好啦, 我留係office等佢, 到左7:30p.m左右, 諗住起程, 點知就收到佢電話, 佢話今日放左工頭痛返工屋企訓左陣, 點知一訓就訓到依家......唉, 吹脹, 好彩我冇係銅鑼灣得佢姐, 唔係就真係傻仔...之後, 仲要話唔出黎得唔得, 你都咁講, 唔通我仲要迫你出咩, anyway, 小心身子啦....

好景不常, 係第二日, 星期六, 約左jessica & 牛2:00 p.m, 諗住一齊食lunch, 之後, 走去拎大閘蟹啦!!好, 於是我又係office等佢地啦, 我到1:45左右, 正想諗住出發, 牛就打俾我, 話jessica仲訓緊(你老闆!!!), 牛又話唔餓(之後, 佢就陪ivan食lunch), 咁我就搵左eddy食lunch, 食到差唔多3:15, 牛佢地就話未得, 咁我就去個d漫畫cafe打發時間, 等下又等下, 我地最後, 都成5:30p.m先去到舖頭拎大閘蟹, 早知係咁, 我就一早返屋企先啦.......唔駛有成差唔多5個幾鐘係條街度, 無無聊聊...

頂....連續兩日都俾人發飛機......香港人d時間觀念真係越黎越差.....

No comments: