Saturday, October 08, 2005

無聊的星期六下午

今日星期六係shortweek唔駛返工, 一早醒來收到家姐send俾我個sms message提醒我黎緊個星期一朝早去醫院幫手接生(映BB相), 要成7:30就去到醫院, 咁講咪要成6點幾起身,嘩.... 死, 聽日仲要去遊船河, 應該玩到死死下, 第二朝就要咁早起身....

打開電視機, 冇野好睇, 於是打開個VCD櫃睇下有咩睇, 因為, 我成日買左d VCD都未必會立即睇, 好多時都係買左之後, 放左係度又唔睇住, 等有mood個時先去睇, 今日睇左一隻兩,三年前買落VCD『藍色大門』, 當時係聽左d friend話好好睇, 所以先走去買呢隻碟, 點知擺下擺下到依家先拎黎睇


朋友們, 所言非虛, 電影本身雖非什麼飛機,大炮, 大場面, 劇力萬鈞電影, 只是一些愛情小品台灣電影, 就是當中漫漫浸出的小品味道, 在懶洋洋下午欣賞這些電影, 整個人都有種relax 感覺, feel so good, 同時, 開始明白, 點解jessica咁鍾意去台灣, 不過, 佢就真係誇張左d, 黎緊好似11月又去台灣旅行, 計埋今次好似係第6,7次去,講緊係2,3年內去6,7次個隻, 佢去傻左啦.....

好, 聽日如冇意外, 應該去到游船河(終於去到啦), 家陣望出去個天都好清, 今日個太陽都好猛, 聽日都應該唔會差得去邊... 殺呀...大海你等我, 12個鐘之後, 我就同你搏個.......wahahahah

2 comments:

Camustudent said...

你好像也未到過台灣旅行,有機會一起去綠島吧,綠島的大海是不用"博個"的,只管用心擁抱﹑享受它便可以了。

Gary said...

首先,我係去過台灣旅行,仲要同菠菠+ cow +super一齊去添呀!!!(不過,已經係3年前的事。)

第二,基本上,暫時我去過的地方都唔會再返抄住,台灣呢個地方,我都唔會咁快再去過。