Tuesday, October 18, 2005

我們都是這樣長大的
















昨晚與朋友看林狗的talk show---林海峰是但o翁發花癲 。由電台時代的"老人院時間", 已開始認識『軟硬』, 應該是再早一些時段--->報導交通消息, 已有聽到他們的聲音。昨晚, 一開始, JAN就提到的, 在場的人仕都有一定年齡, 都曾經經歷過, 睡在床上聽他們的節目時, 也會情不自禁的笑起來, 是的, 環觀四周, 大都是25-30歲, 原來大家都有同樣的經歷。





簡單的一個台, 一張椅, 一支水, 造就Talk show的場面, 我們看的不是華麗的背景, 聽一把聲, 由細聽到大的聲音, 自香港有黃子華出現做talk show, 之後, 有張達明等等....... 都未曾令本人動心去買飛觀看, 但林海峰這名字卻有一種吸引力.......










p.s(1):jet是本人唯一會收藏的雜誌, 但由於搬新居的關係, 家中再沒有地方放置雜物, 於是本人將其中幾本心愛留下, 其他的都棄掉, 附圖所見是其中一本 (曾聽聞這期jet斷貨)

p.s(2):經本人推介, 同事eric & kenix已去購買陳綺貞新碟, camus & melody我有 sale人去買架....!!!

2 comments:

Camustudent said...

我都想去睇呀,奈何,飛太快太早賣完…

你D朋友有冇聽開綺貞?如果冇聽開都肯去買去支持就真係唔話得,Gary,點解你明知係好野都唔支持下呀?XP

Gary said...

朋友,你要攪清楚,唔係我唔買,係我買唔起,家陣個戶口得個5舊水,都唔知點捱到月尾,有我實買架,家陣係冇呀麻!!!

我買左咁即係淨得個4舊水,入8達通都唔知夠唔夠...請體諒我啦....我已經日日冇啖好食...