Saturday, January 14, 2006

原來14年冇見...

琴晚, 約左位十幾年冇見的小學同學食晚飯, 係呀!! 冇錯係小學呀!!! 其實, 事緣係由friendster開始, 我地係friendster相認返之後(嚴格d講, 應該係emmy係friendster搵到我), 就開始有ICQ or MSN上聯絡, 雖然十幾年冇見, 但都好多野講(可能係我多野講姐), 可以話係天地南北, 咩都講一餐, 但由始至終大家都係文字上的聯絡, 並冇電話的交談過。

於上年12月之時都講過出黎食餐飯, 但由於各有各忙的關係(佢返學時, 我又返學), 所以一直拖到今個星期先出黎。出黎食飯最主要目的當然係見下面啦, 其次, 就係我想係新年前, 將剛剛去完曼谷的手信送到同學仔手上。

琴晚, 相約於銀行中心門口等, 之後, 就到左『潮樓』食飯, Emmy說由於lunch去左飲茶, 食到有少少飽不是太肚餓, 故此, 我們二人只叫了一碗蠔仔粥 + 一碟鹵水拼盤, 落完order後就先交換彼此的旅行手信, 由於佢去左澳洲 & 韓國, 所以我有兩個國家的手信, wahahah...大好啦!! 唔夠兩分鐘, 剛才order的菜就到(快得驚人....), 之後, 大家就一路食野一路傾計, 不過, 整晚好似係我發問居多, haha, 成個問題青年咁。佢都話因為自己係老師的關係, 都係慣左學生問問題, 佢答, 所以就唔多會開topic講野, anyway, 發問係我強項。不過, 冇見佢十幾年, 佢講野十足十似講急口令, 簡直係一個典形香港人, 行事急促, 無論講野, 就算行步路都快過人~~~


呢份就係澳洲的手信--->用mouse時墊手的

我地就慢慢食, 快快講(佢講野真係好快), 雖然係好快, 亦都因此講左好多野。 可能, 我生活比較平淡, 自己冇咩特別, 反而聽佢講個d校園內, 老師之間的角力, 感覺好比一場真人show。 而她為滿足我的好奇心, 亦都一一告訴我知。不知不覺, 我們都由7:30左右, 食到坐到傾到9:45才埋單。

最後, 想補充一句:『Emmy, 你開始有魚尾紋啦!!!』

1 comment:

Gary said...

根據蘇民峰所講:魚尾紋之桃花眼並不是一 般人所講在眼尾出現之紋,而是在眼肚下有 一紋橫伸出來直至眼尾之位。

詳情:
http://www.masterso.com/classroom/content4.3_7.html

我所見到你個d根本就係眼尾出現的, 所以你個d唔係桃花眼...wahhahahahha