Thursday, January 26, 2006

Team 年飯(團年飯)

今年係公司左做左年半左右, 與自己team的同事都玩得十分熟絡, 故特意提出自攪『團年飯』。我地一team六人放工後先到九龍城的『方榮記』打邊爐, 大家一口氣點左好多野食, kenix本身唔係太鍾意打邊爐都願意同我地一齊食, 真是好, 仲有佢係打邊爐之前食藥(佢有久咳), 見佢食食下開始d藥發作(佢d藥有d眼訓作用), 『鐘下鐘下』, 幾驚佢真係訓著左。



食飽之後, 我地再卡啦ok直落....但首先, 我地先去百佳買左支『芝華士』,因為我地一早講好左就係去唱k的話就要飲盡佢...wahahhah...cool...我地再直上九龍地廣場的Newway唱, 可能, 九龍地冇咩人所以一入房就同我地講冇時間限制, 可以唱到第2朝5點(平時都係話唱2個半鐘, 冇人等可以繼續唱)....最後, 我地都係玩到12點散水。

No comments: