Friday, January 06, 2006

去完又再去...開錯頭....

前日, 同阿媽講開--->
我:『新年冇野做叫埋阿姨一家一齊入長洲 or南Y島玩兩日, 橫掂未試過。』
阿媽:『好呀, 等我問下阿姨先。』


琴日--->
阿媽:『姨丈話如果去旅行的話, 不如平平地返下大陸玩仲好啦!!! 長洲個d鬼屋住黎做埋呀!!!』
我:『哦!!!咁我去搵下資料先啦!!!』


呢份係琴日拎....

今朝係公司埋頭苦幹的時候, 手提電話響起--->
阿媽:『姨丈岩岩打電話黎話美麗華旅遊有個泰國團千零蚊左喎!!!』
我:『哦!!!咁我去搵下資料先啦!!!』

呢份係今日拎...

岩岩--->
我:『d泰國團都唔平喎, 都要成3千零蚊喎!!!千零蚊o個d係有, 不過, 要初七先出發』
阿媽:『咁貴呀!!!咁算啦!!!都係返大陸好啦!!!平平地!!!』
隔左3分鐘之後--->
阿媽:『阿仔呀! 假期都係要搭下飛機, 你估菲律賓 or 新加坡幾多錢啦!!!』
我:『哦!!!咁我去搵下資料先啦!!!』

死火, 開頭諗住平平地搭$30渡輪去長洲旅行, 點解無啦啦, 變左去搭千幾蚊飛機去菲律賓 or 新加坡旅行, 我知要孝順, 我都想, 不過, 真係冇咩錢(遲d要交學費, 成$28,000), 仲要岩岩去完旅行, 元氣大傷, 仲未復原, 家陣真係死火, 開錯頭添.......

琴日, 仲特登打完波都去馬會買返張六合彩啦, 希望過返個肥年。返到屋企就岩岩開始六合彩, 立即拎張六合彩出黎對啦!!! 一開始就中左個10號之後, 仲以為有個好開始, 點知 , shit, 就係得中得個10號就冇啦.....

2 comments:

Gary said...

emmy, 發你個夢啦!!! 冇錢呀!!!
好窮呀...知唔知點樣申請綜援呀!!!
係唔係填張form就得架啦...

Gary said...

唔好話乞米, 有人要的話, 我連屎忽都要買呀...