Tuesday, January 24, 2006

結婚????幾時呀????

上星期六下午, 原本諗住去踩單車兼順道慶祝camus兄生日, 好景不常, 咁多日唔落偏偏就我地個日就落雨, 雖則就唔係話落大雨, 但係毛毛雨都死啦, 成個地下都濕淋淋, 結果冇得踩, 最後成個下午我地幾條友就去左做香港青少年最廢活動---->卡啦ok, 成個下午就係k房渡過。原本夜晚去元朗的『大榮華』(肥o個間呢!!)食dinner, 牛姐就話點解要入到元朗咁遠食喎, 就係咁, 我地最後去左沙田的『龍華飯店』食乳鴿啦!!!



係食完飯之後, 大家開始傾計, 講講下,講到結婚呢個topic, 大家都開始起閧, 其實, 大家都開始傾呢幾年應該要計劃一下, 數數下大家都已經26啦(計年唔計月呀!!!), 如果30左右結, 家陣開始儲錢, 一個月2個人儲1萬--->$10,000 x 12 x4 =$480,000, 其實都好快儲到姐。 基本上係『衣, 食, 住, 行』中的『住』個方面解決到, 其實其他野都已經唔係一個問題。

死啦!!! 結婚呢回事仲好似同我距離好遠添, 係我心入面完全冇諗過呢回事, 可能, 呢d就係浪子心態啦!!!!wahahhahah!!! 不過, 我諗都係好好地讀埋個degree, 緣份呢家野都係可遇不可求, 由其是o個d冇腳雀仔....係就係我...whahahah

4 comments:

Camustudent said...

自o個晚之後,我相信大家都帶住左呢個問題返屋企,lody啦,你啦,兩夫婦就更添啦,就連菠姐o係之後o個日都寫左樣有關東西o係佢個blog度,大家都開始有o的壓力喇…

至於你,唔該啦,前5篇blog咪有個同你襯到絕o既女仔等緊你囉。

Gary said...

肥仔, 我講多次, 如果係的話, 我唔怕認, 你唔係第一日識我呀, 我有咩怕你講, 唔係就唔係....

仲有, 我知你關心我, 但係你咁講會令人好反感, 仲有你咩都唔知, 就係度亂講野, 我就冇所謂, 人家是女子就唔好亂講啦。

至於, 我感情生活, 都係一句講晒, 等待////有時好多野, 除左外表之外, 其實, 仲有好多野雙方配合。(當然啦!!! 如果可以係個靚女就更加好啦!!!wahahha!!!)

Camustudent said...

okok,我亂講野我收返我收返,蔬利蔬利…

Gary said...

good boy!!! 儒子如教!!! 記住我地初三上jaemi屋企!!! 恭喜發財先....