Tuesday, November 11, 2008

兄弟

唔係講笑, 終於有機會做人兄弟啦! 上星期六, 牛牛同堅結婚, 結束佢地13年既愛情長跑, 13年都真
係唔講得笑!! 由於牛牛佢地一早叫我幫佢地做結婚統籌(好明顯牛牛都係想煩少一樣野姐), 既然牛牛叫到, 又咁睇得起我, 再加上十幾年朋友又點會托佢手肘呀, 由一開始既draft schedule到最後終極schedule, 前前後後都改左8次先完成得到, 好彩到最後都攪得掂!!

係星期六之前個3日, 咁岩撞正幫人考牌, 晚晚都成2,3點先訓真係冇左半條人命, 好彩星期五(即牛牛結婚前一晚), 1點半(零晨)就有得放工, 如果唔係, 我第二日肯定成日遊魂!!

食個靚早餐先去做野!~~
成班兄弟幫手佈置花車!!
養到佢咁大, 臨結婚前都仲要幫手打埋呔!!!

由於牛牛既要求所有兄弟一朝早8點半係男家屋企, 等人齊先出發, 所以一朝早七點鐘, 訓得o個4個鐘又要起身, 呢一下真係比死更難受! 好彩星期六個時岩岩開始起北風, 所以成日著住套西裝都唔會覺得好熱!! 9點鐘所有兄弟到齊, 所有人先浩浩蕩蕩去附近既茶餐廳食個早餐先, 食飽個肚先夠力幫新郎哥搶到新娘返黎架麻!! 食飽就主花車先到, 唔駛講就當然係要佈置下架花車啦, 其次既當然係唔少得由攝影師同新郎哥影下相, 又拍下佢同d兄弟合照呀!!!
成班兄弟係女家樓下既合照!!

臨上樓玩遊戲前, 睇新郎哥幾緊張!!

影完相之後, 就係時候出發到女家, 其實今次schedule既都算係幾鬆動下, 因為牛牛話出門既好時辰係下午既1點鐘, 所以即使11點上到去女家既時候, 都仲有大把時間同班姐妹玩遊戲兼新人敬茶!! 女家重點節目當然係班姐妹同兄弟玩遊戲啦, 不過講開又講, 班姐妹對我地都尚算不俗啦, 玩既遊戲都唔係好變態, 只係一般普通既game!! 所以我地話咁快就過關, 順利幫新郎哥搶到新娘子啦!!

真係餓到飽, 由朝早既早餐到差不多成2點幾先有得食LUNCH!!
姐妹們幫手準備夜晚既工作~~

由於時間要係1點鐘好時辰先出門, 所以接完新娘之後仲有好多時間留係女家度影下相!! 等到1點鐘出門, 我地就直接上酒店房啦, 由於牛牛係酒店擺酒, 酒店送左一晚房俾佢地, 而順理成章, 費時新人走黎走去, 男家敬茶環節都係留係酒店都攪埋!! 新人敬茶, 我地呢班兄弟姐妹可以暫時休息一下, 到酒樓食下野又再醫下肚!! 食得野黎都已經差不多3點左右, 食完成班兄弟姐妹冇所事事, 於是就走返上酒店房度休息下, 順便為夜晚既婚廷作準備!!

4:30p.m交到個場~~

酒店準時4:30p.m交場, 達達就負責同d backdrop工作人員聯, 阿文就負責酒水個方面!! 而其他兄弟姐妹都有各自工作係身, 真係辛苦晒羅!! 而我呢個大打雜都係走黎走去啦, 可以話係冇野做, 但係又好似好多野做, 係今次既婚宴上, 我明白到朋友既重要性, 如果冇個班兄弟姐妹幫手, 真係未必攪得成一個咁大型由朝到晚既大型活動!!

大家都玩得好high, 不過我就攰到爆, 坐左係度睇佢地唱K就算!!

最後, 當然係順利完成個婚宴啦, 之後, 堅&牛牛就請一班兄弟姐妹就一齊落去左卡拉OK作慶功之用!! 當中除左班兄弟姐妹之外, 仲有部份係D中學同學仔, 雖然已經係2點幾3點, 不過成班人都玩得好開心, 而且仲點埋D快歌, 成班人又跳又叫, 開心到爆!!

最後, 祝堅&牛, 再一次永結同心, 白頭到老!!!

4 comments:

Anonymous said...

同埋咁多女仔一齊玩,唔怪之得聽唔到我電話啦!>﹏<

Jessica said...

阿牛套衫出現係旺角k場, 好堅呀!!
果然係堅嫂~~

新婚快樂!

Gary said...

被忽略既人: 錯啦, 主要因為係k房聽唔到個電話sms震我姐, 而且成晚我都已經攰到隻死狗咁坐左係度都冇玩到!! 請大人明察!!

Gary said...

jessica: 阿牛個套都唔係送客個套衫, 如果係個套衫就真係堅啦!! 不過佢咁樣化到個妝咁"行"就真係幾型就真!!

下個月就到jaemi, 有冇d咩幫到手呀, 隨時講喎, 十幾年朋友呀麻!!