Tuesday, November 25, 2008

超飽

星期日, 上左小狗屋企, 目的有3個, 第一就係慶祝小貞貞生日, 第二就係食大閘蟹, 第三就係探下好冇見一排既小狗BB!!

正所謂各有各忙, 原先約人2點半集合諗住一班人去品下茶, 點知奶奶當日打電話黎話岩岩開完會覺得病病地, 費事感染到小狗B, 所以就缺席, 而主角小貞貞就發揮"有異性冇人性"既功能, 美其名話去買自己個份生日禮物, 實際係同佢位男友仔拍拖!! 最後得返我, Jackie同Lingling, 3條友就索性去茶餐廳食tea就算啦!! 今晚食飯主菜係大閘蟹, 但原先本身有幾位仁兄(包括奶奶)都唔食得蟹, 所以奶奶就提議包餃子!! 問題就係呢度發生啦, 負責買餃子皮既lingling一朝早就係屋企附近買定d餃子皮, 但係突然間收到奶奶缺席消息就大為驚訝, 因為座座各位, 除左奶奶之外, 冇人識整個餃子料!!

已經清潔左既大閘蟹~~
整熟左既大閘蟹~~

既然係咁大家就索性取消唔包餃子, 轉食打邊爐!! 岩晒, 因為, 平時奶奶連打邊爐呢個活動都唔太recommedment,依家佢唔係度, 我地可以名正言順打邊爐啦, yeah!!!

食完蟹~~

再打邊爐~~~訓飽就....


食~~

既然決定左打邊爐, 食完tea, 當然要去街市買打邊爐材料啦, 唔知係唔係岩巳轉冷, 周圍d人都好似我地咁買打邊爐d野食!! 由於怕眼寬肚窄, 加上本身已經有大閘蟹同埋小貞貞個生日蛋糕打底, 所以買打邊爐野食時都唔敢買咁多, 例如去到人地買魚蛋個d舖頭個時, 我地都係每款幾粒幾粒咁買, 哈, 當然咁買, 我地最後岩岩好食得晒d野食, so good!! 講下小狗BB, 嘩, 家陣佢又好似大左幾倍咁呀, 可能佢阿爸阿媽愛護有加既關係啦, 因為我見到BB佢岩岩先訓醒覺, 工人就餵佢食粥仔, 食完粥冇耐就轉頭再食奶, 仲係講緊7安奶喎, 唔怪得之BB咁鬼大隻啦!!


2 comments:

Anonymous said...

小狗B好得意喎~

Gary said...

牛牛: 人地有狗仔, 你咪生返隻牛仔羅...whahaha~~