Saturday, November 01, 2008

小食會

多豐富~~

上星期四晚, 萬聖節前夕, 原先諗住係STUDY GROUP, 不過mandy話不如大家整d野食返去, 可以一邊溫習一邊食野, 當係順道慶祝萬聖節, 雖然我都未聽過有人因為慶祝萬聖節而整野食, 不過我諗當係大家聯誼下都不足為過呀!!

所以係星期三晚個時, 去睇完"雷霆喪星"之後, 就拿拿臨去超級市場買d食材, 今次我就被委派整"白汁芥末炒烏冬", 一來本身之前炒過同類食物, 只不過係由烏冬轉左做意粉, 一樣米養百樣人, 所以我就照做可也!! 講下套"雷霆喪星"先, 講真呢套笑片, 比較慢熱, 係頭大半part既劇情推得好慢, 可以話係有少少悶既感覺, 但係當講到佢到入到去人地既營地個時, 要救返賓史迪拿個時, 劇情就開始進入高潮, 但係個時成套戲都已經過左差不多一大半, 後半part既笑料都算係相當不俗, 我諗如果大家想睇既話都可以留返出碟先去睇都冇所謂~~


原材料是也~~
製作進行中
食材準備, 待用!!
製成品, YEAH!!

夜晚, 返得屋企, 沖埋涼, 開火整野食個時都已經12點, 所以要快快手要整野食, 好在之前都整過, 唔會太拿手唔成勢!! 而且屋企有兩個爐頭, 所以整起野食都可以左右開弓, 話咁快只係用左15min就整起左兩兜炒烏冬啦, 而且味道不俗, 唔錯唔錯!! 係study group個時, 都好豐富呀, 除左我既炒烏冬之外, 仲有人整蜜糖雞翼, 蒜蓉炒雜丸, 有人唔得閒整野食既就買左d蛋撻, cookie, 同埋砵仔糕, 哈, 當然啦, 最後大家都食到飽飽咁返屋企啦!!


No comments: