Monday, October 27, 2008

豐盛人生

小貞貞畢業啦, SO GOOD~~

岩岩個星期六好忙呀, 由朝出街出到晚, 一朝早就要到香港仔個邊拎cert, 皆因之前係CITA個度讀左個短course, 讀完就有返張cert俾你, 最衰既就係要你親自去返佢香港仔center度拎, 而上星期六就係拎cert既deadline, 攪到唔去唔得!!

係屋企9點出唔門口搭巴士去香港仔, 要成粒鐘車程! 攪掂拎完cert, 就要趕住到官塘啦, 因為約左人傾下d保險既野, 約左11點半, 係香港仔出返黎又一個鐘頭車程, 原先諗住香港仔有官塘小巴出去啦, 點知問人佢地話10點鐘呢個鐘數冇架啦, 唯有轉折d, 先出旺角再轉小巴入官塘, 岩岩好11點半前趕到出黎!!

呢個Miffy係唔係好靚呢, 唔駛估佢買幾多錢啦, 因為佢係jackie自己勾出黎架!! 好勁呀!!
Poly半日遊~~

到左2點半又約左小貞貞影畢業相, 於是又去poly等人, 好明顯家陣d後生既時間觀念都唔係幾好呀, 大部分既人都遲到, 差不多成3點鐘先齊人, 我地呢d係poly人, 之前都影過唔少畢業相, 所以我就充當導遊帶大家係一個咁細既學校搵景點影相, 左又影右又影, 起勢咁影, 正所謂poly話大唔大話細唔細, 影影下都影到成5點半左右, 天到黑啦, 所以就收工啦!!

地點係舊嘉利大廈~~
因為我地6點半就黎到所以就仲未有人~~ 不過之後都爆場!!
煎蠔餅~~
蜜汁煎藕餅

辛苦左成日, 我地決定去食素, 等大家可以清下腸胃, 由奶媽介紹去左佐敦個邊既"三德素食館", 開頭入去個時冷清清咩人都冇, 原來我地只不過係早到姐, 我地差不多成6點半已經去到, 星期六邊有咁早有人開餐!! 不過講真, 呢度d野食都係齋口唔齋心 - 蜜汁煎藕餅, 炸海鮮卷, 五柳魚, 煎蠔餅....雖然係齋口唔齋心, 不過d味道又真係唔錯個喎, 尤其是蜜汁煎藕餅就最好味, 食落去又真係唔錯!! 最重要既係, 呢度食個d野都唔係貴!! 最攪笑我地食到其中一道餸既時候, 想問下d材料係d咩, 個侍應就答呢d係黃豆製成品....哈....黎得食齋都知全部都係黃豆製成品架啦, 仲以為佢會俾個專業d既名俾我地添!! 不過, 總括而言, d野食都算係唔錯既!!

三德素食館
地址: 佐敦彌敦道233-239號 JD Mall 地下及4樓
電話: 3622 1888

2 comments:

Jessica said...

miffy is cute des~~jackie ~~cool

Gary said...

jessica: jackie佢今次又真係幾勁下呀, 咁都俾佢整到出黎!!