Friday, October 03, 2008

生日飯聚

生日蛋糕是也!!

早係上上星期, Lingling一干人等為本人慶祝生日, 感謝萬分, 今次我地去左九龍城既隆姐泰國菜館食飯, 呢間餐廳係由奶媽親自推介, 雖然平時佢介紹親多數都係乃野, 好在今次呢間野總算係不過不失啦!! 但係想講既就係, 呢間餐廳地方淺窄, 如果真係太多人去既話, 我就都唔係太建議, 坐得唔係太舒服, 話雖如此, 如果只係三五知已既話, 呢間餐廳都可以一試!! 不過睇openrice話, 其實係九龍城係有兩間"隆姐", 反而另一間係好似比較好食d, 不過個邊間舖既size又再細dd!!

其實今次食飯慶祝我生日之餘仲係要大家商討一下我地黎緊10月既秋季旅行, 原先諗住報一d大陸團, 玩返3日2夜過下癮, 不過大家公私事都十分繁忙, 各人都難抽到時間, 所以今次我地暫時只係返深圳玩下就算!! 哈, 期待黎緊10月11 &12日既秋季旅行呀!! Yeah!!


隆姐泰國美食館

地址: 九龍城衙前塱道2A-B地下
電話: 2383 5382

No comments: