Tuesday, October 14, 2008

秋季大旅行(一)

老套大合照一張!!

上星期六&日, 同Jackie佢地成班人一齊去個秋季大旅行, 原先諗住係報團參加d 3日2夜既大陸團, 不過大部份人d時間就唔到, 就只好退而求其次, 係咁e返深圳玩兼按摩2日1夜之旅就算啦!! 今次人才濟濟呀, 全部夾埋有10個人出發, 實在太好啦, 好耐冇試過成班人出去玩啦, 實在難得!!

上車去!!

今次我地第一日既行程就係先去深圳新開發既主題公園 - 華橋城東部, 夜晚就會去食海鮮, 之後就去今次行程既大主題(亦都係最高消費既地方) - 去皇室假期按摩!! 我地早一星期就係永東訂左車票及華橋城東部入場券!! 一朝晨早流流8:15am就要係九龍塘地鐘站個邊集合上車, 嘩, 好耐冇去過九龍塘個邊, 原來家陣係九龍塘地鐵站出口, 已經變左一個巴士、小巴站另加一d返大陸既旅遊巴集腳點!! 由於奶媽話巴士會準時8:15am開車唔會等人, 所以大家都好準時到達, 上車之後, 由於大家都過度早起床, 各人吹左兩句之後, 就各有各訓覺, 我地架車係由香港到皇崗之後再轉車入去華橋城東部, 唔係講笑, 係咁e, 坐下轉下車, 大大話話用左個半鐘即係差不多10:00左右先返到上去深圳!!!

第一關先過竹林
第二關轉火車仔到吊車站!!
第三關轉吊車!!
(纜車冇影到)再轉另一款火車


除左小狗之後, 全部人都係第一次去華橋城玩, 我個人對呢個華橋城既感受就得4個字:『大而冇當!』, 個地方係就係好大呀, 足足佔左兩個大山頭, 我諗真係同海洋公園有得鬥!! 不過冇用呀, 大咁又點姐, 最衰既就係呢個地方基本上可以話係未完全開發得晒, 因為我地去到發現好多設置都放左個"維修中"既牌出黎, 根本就冇得入去玩or參觀!!

講一講入到去之後個情況先, 其實佢呢個華橋城主要就分左兩個大山頭玩, 我地就先係正門入閘, 係入閘個邊既山頭, 基本上就完全係冇野玩, 因為佢所有既設備仲係"工程進行中"似地盤多過似玩既地方, 入左閘之後, 我地要先行一大段路去到另一個地方, 再轉火車仔, 再之後轉吊車, 再再之後轉纜車, 再再再之後轉火車, 先去到我地真正可以有野玩既地方!!

唔值呢個價既lunch buffle~~

大家唔好以為左轉右轉, 話咁快就到呀, 我計過, 我地10點鐘入閘, 左轉右轉, 再加上每一次轉"交通工具"既時候又要排隊, 我地大約用左3個鐘先去到另一個山頭, 即係差不多1點鐘左右先去到有野玩既地方!! 頭先講左我地成點鐘先去到, 咁我地當然係要醫肚先啦, 可能大家都已經餓過龍既關係, 大家有理冇理是但入左一間餐廳食野, 大家見到話食buufle好喎, 就拿拿臨就入左, 就係咁就賴左野, lunch buffle位位$110仲要加一, 但係就得好少野食, 唉, 我都冇諗過要返大陸食成舊水一餐(每位計喎!!), 仲要係冇咩野食個支, 好明顯我地就俾人呃左啦!!

食完之後, 就開始四圍行, 成個華橋城主要就係俾人影下相, 望下風景, 所以其實都冇咩特別, 大就係大羅, 得個行字!! 成班友, 無無聊聊行下影下相, 仲要最衰個日冇啦啦又熱返, 攪到成個人都身水身汗!!

講開之前每逢轉車個時都要排隊, 我諗中國人(應該內地人先岩)就真係要自我反醒下, 我地排隊個時, 佢地好鬼鍾意打尖, 插隊, 仲要係打完尖之後, 俾人發現, d人話佢鬧佢, 佢都可以若無其事當你講野係發o翁風, 好厚面皮咁轉塊面望去第二邊當聽唔到你講野, 繼續企係度打尖, 呢個情況唔止發生一兩, 仲要係keep住有發生!! 終於Jackie忍唔住啦, 當佢見到有人打尖個時, 佢除左同工作人員講之外, 仲大大聲用好流利既國語係度話:『你自己都尊重下自己係中國人, 都不要臉子!! 』 所以話呢, 女人有時真係唔得罪得~~

No comments: