Sunday, October 19, 2008

2008年最後一份生日禮物

呢部機好勁架, 有成600G架!!

太好啦....我份生日禮物終於到手啦, 大大的感謝各位, 哈.....哈.....今年除左Anna同媽媽呢兩份最重要既生日禮物之外, 仲有既就係一班好好好好好既好朋友送既生日禮物, 今年既就係新電腦一部, 琴日新鮮滾熱辣送到黎, 其實仲要多謝既就係堅兄, 辛苦佢啦, 因為今年既生日禮物想要部新電腦, 所以就要麻煩佢幫我砌機,由買零件到完成品都由佢一手包辦, 仲要仲要佢幫我格價, 所以呢部新電腦只係需要$2900左右就可以攪得掂!! 仲要有送貨服務, so cool~~~

我依家打緊呢篇blog都係用緊部新電腦打架, 真係好爽快呀, 之前部機都用左差不多6-7年啦, 真係差不多夠時間退役, 由呢部新機接棒!! 有部新電腦以後用野都方便,快捷好多啦, 唔駛下下開機都要成個字, 之前部機, 我通常按著左power電制之後就行出個廳度睇陣電視先返入房, 因為個段時間都要run一陣機先開得著, 家陣終於唔駛再等佢咁耐啦....whahahah

3 comments:

Anonymous said...

我有份送嗎 !! A

Gary said...

a貨anna: 係你有份架, 多謝晒!!! 不過你唔駛旨意我會鍚你呀!!

Anonymous said...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,