Thursday, October 02, 2008

好中秋慶生日

行行重行行, 趕路是也!!
新屋外觀都幾靚下, 二層樓高, 有後花園!!
外圍既landscape 都做得唔錯!!
姨丈係後花園自己設計左一個BBQ爐出黎, 幾好!!
是日既第一餐, 內地KFC~~

今年的中秋節, 姨姨誠邀我地全家人上佢大陸既新居一齊玩下, 中秋時節因為係長假期, 預左會有好多人上去返大陸玩, 所以我地就等d人潮過左去先上過關, 我地大約係下午5點先出發, 我諗人潮應該算係散咁d, 所以用左好少時間就過到關!! 去到羅湖之後, 我地仲要坐成粒鐘既車程先可以去到阿姨新屋度, 嘩, 去到都已經差不多成8:00p.m左右, 正所謂係大陸置業既香港人通常都有個通病, 多數都係係大時大節或者有長假期先會返上去新屋度, 所以屋企平時多數都冇人住!! 所以我地一去到新屋, 首要既工作就係幫間屋企黎個掃除先, 表妹吸塵就我掃地, 阿姨執野就媽媽拖地!!

大掃除中~~~
大屋真係幾大下!!

攪掂晒所有野都已經10點, 大家辛苦完一輪就沖個靚涼就去訓覺, 我呢d熱血青年又點會咁易訓得著呀, 我就走左去睇"江山美人"(Kelly同黎明做個套呢!!), 睇完就已經2點左右, 係時候訓, 等第2日既活動!!
各人都各自做功課中!!! 表弟做又表妹又做大B又做!!
去餅店, 買蛋糕!!

第二日一早, 各位小朋友都忙住要做中秋節既功課, 所以一朝早大家都只可以留係屋企各自各做功課!! 到左中午, 我地就出去算係市中心既地方食飯, 食飯之餘, 姨丈話今次上黎玩, 順道同我慶祝生日, 於是就去左一間餅店為我買左個生日蛋糕, 內地餅店效率都幾快, 呢頭話訂蛋糕, 個頭就話3個鐘之後就有得拎, 果然係有d料到!! 食飽飽, 拎埋蛋糕就返歸, 夜晚我地就係姨丈個後花園BBQ, 不過, 聽阿姨講原來係大陸買d BBQ野食, 唔係好似係香港咁易, 係佢個d超越市場唔係有咁多BBQ食物買!! 所以我地夜晚BBQ咁得雞翼, 雞腿同香腸食, 不過好彩天氣唔算太熱, 所以都燒得幾自在!! 原先個生日蛋糕諗住係BBQ完之後食, 不過, 大家實在太過飽, 所以就留返係最後一日先食!!
哈..好耐冇試過屋企人買蛋糕同我慶祝生日!!

到左最後一日, 又係個句, 香港人既通病, 好日都唔會再上黎, 所以所有既床單被舖拎晒去洗衣機去清洗兼掠乾, 就咁攪攪下又攪左一大朝早, 之前買左個生日蛋糕就係呢個時候大派用場, 今日就用呢個蛋糕作為午餐之用!! 食完之後, 就拿拿臨早d搭車返去香港, 因為費事同人迫!!

4 comments:

Jessica said...

你個蛋糕有冇三聚氰胺呀~小心.

Gary said...

jessica: 係喎, 不過唔怕既!! 我身體強壯~~ 冇事既, 人地成日都話要食成幾百件先會超標, 我個日都只係食左一個蛋糕, 所以照道理都應該冇事既!!

Anonymous said...

都唔精采既~~~

Gary said...

夜晚瞓唔著的人: 係呀, 冇辦法, 近排既生活比較乏味, 連帶寫野都冇咁精彩>....