Thursday, October 16, 2008

秋季大旅行(二)


飲飽食醉, $40一餐有咁多野食, 抵呀!!

今次既秋季大旅行, 另一主題就係去揼骨按摩, 經阿奶同Jackie既介紹, 大家決定去"皇室假期"揼骨, 佢地話個度可以有5星級既享受, 雖然係比其他既骨場貴dd, 不過, 佢話試過之後就覺得值得!!! Anyway, 我地離開左華橋城之後, 就要走去搭返架巴士先出得返去深圳市區個邊(華橋城座於鹽田!!), 出到去深圳, 我地一早就定左夜晚去食海鮮, 聽聞係樂園路食海鮮平, 所以我地一行十二人就去食海鮮, YEAH!! 點解原先得個10個人, 家陣無啦啦走多左兩個人出黎呢, 其實就係jackie媽媽同佢個姪仔都有興趣去揼骨, 所以佢地兩個就join埋我地一齊食野, 再之後就出發去揼骨按摩啦!!! 係啦, 講下今餐飯先, 我地叫左d咩呢, 兩碟蝦(一碟清蒸, 另一碟就鼓油煎), 雞一隻, 炒聖子, 腐炒通菜, 古老肉(唔記得點寫!!), 蒜蓉炒菜心, 蒜蓉蒸帶子, 焦鹽九肚魚, 炒蜆, 釀豆腐, 一共11道菜, 大家估下最後埋單幾多錢!! 只係需要$450左右, 我地一行12人, 即係每位$40就攪掂呢餐, 抵到爛, 抵到你唔信~~~

我地4個麻甩佬就訓埋係一間VIP房入面啦!! 每個位都有獨立電視機架!!
大家揼完骨訓到第二朝10點先起身, 攪下呢樣攪下個樣, 成12點先出到門口!!
走個時影既, 成座都係"皇室假期"~~

好啦, 正所謂飽暖思床褥, 大家食左餐好野, 就立即去揼返個靚骨先啦!! 由於小狗第二日要返屋企照顧BB, 所以佢同佢老公就冇緣去揼骨, 只可以食飽飽之後就走去搭火車返香港啦!! 根據好耐之前同Jackie一齊上去揼骨既經驗都知去到既情況係點, 今次我偷偷地拎埋部相機入去係咁e影左幾張相出黎(當然啦, 話晒個個入去都係relax揼骨按摩, 入面當然係唔俾影相架啦!!), 一如以往, 先按腳後按身, 攪攪下都已經攪到成2點鐘, 點知大家仲未攰, 諗住第2日都仲係放假可以訓晏d, 所以夜麻麻, 2點半仲話走去食消夜(係皇室假期入面有餐廳, 仲有得打邊爐添, 不過我地冇咁癲, 零晨2點幾走去打邊爐, 痴線既咩!!), 不過我地都食左唔少野, 我地叫左個煲仔飯+4碗公仔麵+1碗雞粥+4個叉燒飽仔, 嘩, 呢D就正宗"飽暖思床褥, 食飽飽去訓覺!!

東門~~
係東門入面, 隔個街口就有一檔"重慶酸辣粉", 好鬼heat!!!

由於第2朝奶媽約左人係東門個邊修甲, 所以攪到我地都要一齊早起身, 雖然話就話10點鐘起身, 不過, 唔好唔記得之前個晚, 我地食埋消夜, 差不多成3點半先走去訓覺, 實際上, 我地都只係訓左6個半鐘左右, 所以大家都係超攰!! 我地埋左張單之後, 就走左去附近既港式茶餐廳食個早餐!! 食完之後就各有各自由活動, 其實應該係大家當玩完晒成個秋季旅行, 因為原定既行程已經完晒!! 所以我同Anna就同Lingling佢地一齊出發去東門逛逛, 東門平時就真係聽得多, 不過, 去就真係第一次!! 東門基本上就似係女人街一樣, 咩都有, 反而有一樣野最吸引Anna同Lingling既就係仍地既"兩蚊店", 係香港Anna對十蚊店已經係愛不釋手, 家陣仲有個平佢5倍既"2蚊店", 佢仲唔開心到死呀!!

由於都係2蚊店既關係, 即使係狂買十幾廿件都只係講緊$20-$40左右, 真係幾抵玩架!! 當然野就有, 不過就只係買左幾件就算!! 可能大家之前一晚訓得唔夠, 所以行行下大家都好似死狗咁!!! 行完東門之後, 我地就去左行"購書中心"行下, Anna都大有斬獲!! 最後行埋書城之後, 就差不多返香港啦!!

總結一下今次秋季大旅行, o個個華橋城東部, 大家如果想去既話, 我可以用過來人身份話你知, 你快d打消去華橋城呢個諗法, 再唔係既, 就plan定係3-4年後先好去, 到時既話, 我諗入面既設備都會好過依家好好好好好好多倍!! 千萬唔好俾d旅行社d廣告點你呀, 唔係你就實後悔!!!

4 comments:

Anonymous said...

我都唔知揼骨個度唔比影相加喔~ 你上次比人講過呀?

Gary said...

久違了的Dipsy : 妖.....你仲好講, 就係上次聽你講點解唔拎部相機入去影, 所以今次特登拎埋入去啦, 點知影左兩, 三張相之後, 就有人黎話我, 叫我唔好係度影相呀!!

Anonymous said...

你地既消夜好勁呀, 果時我已經訓緊lu...好想同你地玩哂全程呀!

Gary said...

下次羅, 一定有機會架, 我地下次再去過!!!