Tuesday, October 21, 2008

Hello喂

正門口有阿jack既公仔佈置~~~
入左場之後, 就見到好多呢d南瓜頭四圍嚇人~~

重新講多次, 我同Anna買左迪迪尼既全年通行證架麻, 唔用返夠本點得架, 所以上星期就再去一次迪迪尼啦, 今年去既目的就係家陣全城熱爆既"Hello喂"啦, 作為一個尊貴既會員, 我地又點會錯過呢!!

第一個重點遊戲 - 大街酒店
第二個重點遊戲 - 森魔鬼域

我地今日提早小半日黎到呢個迪迪尼, 由於迪迪尼既全年票係包埋夜場架(聽聞隔離個海洋公園係唔包夜場, 如果想玩夜場, 佢地就要另外再買過飛), 所以我地就可以真正由朝玩到黑, 抵到爛!! 入到場之後, Anna話趁家陣仲係日光日白, 不如走去玩左鬼屋先啦, 唔係陣間夜麻麻先入去玩, 好似好恐怖咁喎, 既然佢又驚驚地, 而入黎個時個guidebook都話, 6點前去玩鬼屋唔駛排咁耐(因為6點後就會連埋d夜場既人, 所以就可能要排好耐下!), 所以就急急腳走去玩個"大街酒店"先, 起先仲以為迪迪尼專俾D小朋友去玩, d野恐怖極都有限啦, 點知原來都唔係個喎, 入到去d鬼屋, 入面d環境就暗到爆, 伸手不見五指, 行行下, d鬼又會鍾意得閒冇事就彈出黎, 再唔係就追你兩條街, 心血少既Anna俾佢地嚇到只係識得大叫!!! 當然啦, 一路沿路都聽到其他人都大聲呼叫啦!! 所以驚嚇程度都唔講得笑!! 由於時間好早就去左排鬼屋遊戲(每個game都排成45min左右), 所以都算一早玩晒主要既夜埸game!!

夜晚既小小世界. 幾都靚下架!!

夜場"Hello喂"係夜晚有兩場夜遊show!(即係巡遊個d!!!) 當然夜晚個d就會多左d特別既角色, 都係一d奸角啦, 我都唔多識, 夜晚既巡遊比日頭o個個短d, 夜晚既節目好緊湊呀, 7:30pm就做巡遊, 之後緊接8:30pm就再放煙花, 所以好多人睇完巡遊之後, 就立即再去搵定位再睇煙花!!

睇埋放煙花, 於是拿拿臨立即去space mountain, 因為係巡遊之前拎左張fast pass, 睇完巡遊&煙花, 岩岩好就去玩, GOOD 晒!! 玩完之後, 路經鬼屋個邊, 聽到d工作人員話如果依家去排隊, 大約需要個半鐘既時間先排到你, 嘩, 好彩我地一早玩左姐, 如果唔係真係有排等!! 我地最後都玩到岩岩好11點迪迪尼關門先走!!

No comments: