Thursday, November 24, 2005

期待的12月


前日, 我地曼谷自由行4小龍終於出黎聚一聚, 當晚, 我地去左『創興』打邊爐, 其實今次出黎最主要目的係想係出發前互相認識。唔知, 係阿恩男友仔冇咩野講, 定係我太多野講, 成晚好似我開show咁, 不斷講野, 真係水長流, 不過, 我諗係佢地唔係太熟姐, 所以, 都唔係有太多話題。希望到時, 去旅行o個時大家都有多d話題啦!!!阿dor隻腳都幾令人膽心, 佢家陣要用到止痛藥黎止痛, 到時去旅行時, 唔知佢捱唔捱到呢!!!希望佢冇事啦, 話晒後生世女, 應該唔會咁雞呀....仲有阿dor小姐, d地理常識比想像中差喎, 佢好似唔係好識分曼谷同布吉分別, 佢以為由曼谷去布吉, 起咁e搭個零鐘頭車程就去到, 真係攪笑!!!(實際, 應該要搭內陸機先可以由曼谷飛到去布吉), 開頭佢以為今次會係有陽光與海灘, 但當佢知道今次以shopping and spa為主, 佢個樣好似有少少失望, 我都覺得唔好意思, 好似達唔到佢期望摡目的, 不過, 佢好好咁話佢冇所謂。不過, 我都明, 佢都唔好意思, 依家先話唔去, 不過, 阿dor妳放心, 今次妳去得, 我包妳一定好玩, 如果, 唔好玩, 返黎香港我退返錢俾妳.....我話摡.....

家陣, 要開始plan我地去曼谷行程, 早兩日用$39蚊買左本去曼谷旅行書, 呢幾日要勁煲勁煲先得, 仲要上o下dweb-site search下有咩特別野玩(p.s 各位朋友, 如果去曼谷有咩特別野玩, 可以留言 or send e-mail話我知, 多謝!!!記住, 記住, 唔係叫你地留言叫我買手信, 但凡係呢d留言的話, 一概我都會delete左佢)

總之, 家陣, 快快手考完試, 就馬上就去飛啦......waahahhahah, 12月我黎啦......

p.s....各位朋友, 同大家講句先, 今年聖誕, 我唔係香港, 唔好問我今年聖誕有咩攪, 你地自己約啦, 今年我唔攪christmas party架啦!!!wahahha.....因為, 有個炎炎夏日的聖誕係曼谷等緊我呀!!!(咁大家個仔都係第一次, 唔係香港過聖誕, 覺得好型, 好威添!!!)

仲有emmy, 妳去korea旅行小心凍死妳呀, 我就唔同啦, 去曼谷過一個暖洋洋的聖誕........cool......

2 comments:

Gary said...

超,好巴閉咩!!!Koera之麻,我上兩年去左啦,仲要係有雪個隻添, 我好似新年去。

因為,我地個幾日只會stay曼谷, 唔會去布吉or 芭提雅,曼谷即係泰國內陸,還記得上年海難發生,唯一冇事的地方就係曼谷,因為佢離海岸線有一段距離。再唔明, 泰國地理環境, 你可以問下你o個邊教Geo的miss or sir!!!

所以咪冇陽光與海灘o羅!!! 應該話有陽光就冇海灘....

Gary said...

死火,唔怪得之,香港自我呢代起每況越下。你所謂教個d geograph, 係唔係教d小朋友點睇香港街道圖, 之後, 再教佢地點用"中原地圖" 係電腦search自己想去個d地方之麻.....