Sunday, November 20, 2005

完啦...乜都完啦...終於完啦!!!

經過漫長功課高峰期, 今個sem d assignment終於交晒, 今個sem簡單d黎講可以話完啦!!! 家陣, 就係等exam, 12月12日就係考第一科, 23日就埋第2科。

雖然交晒d assignment, 不過, 呢兩日(sat & sun)都冇得休息, 俾阿媽捉左去做物流, 事緣-->本人的阿公, 早前去世, 他本身所住的公屋將要交還政府, 故此必須將其家居清理及還原, 而有關家俱就由各位舅父, 姨媽, 阿姨等分配, 琴日就將屋企入面d吊櫃, 冷氣機, 雪櫃......等拆卸及包好, 並分配好邊個要邊件。 今日, 我就同兩位舅父黎個新界一日行大運(因為, 我d親戚都係新界人--->沙田, 大埔, 上水等.....), 將各物資分配到各親戚成員屋企。

今日, 真係做足全日搬運工人, 朝9晚5, 我自己返工都冇咁早開工!!! 今日第一站就去左二舅母屋企, 嘩!!! 佢屋企就勁羅, 大家有冇睇個廣告, 個廣告話有個阿伯好鍾意執野返屋企, 屋企d垃圾堆積如山, 佢話自己合埋雙眼都行動自如, 點知黎手就『仆x』o個個廣告呢。 我二舅母屋企, 就同佢個屋企個情況差不多, d野多到, 唔好話佢屋企係得『單程路』, 搵條小路行下都幾辛苦, 我差d要學史泰龍係『第一滴血』的森林入面咁, 拎把『老牛』出黎開條生路先入到去佢屋企。d野多到...真係非筆墨能所形容。第二站就入左去大埔大舅父屋企, 佢屋企, 我對上黎個時應該係起碼有18年前的事,今日真係送野先會上佢屋企, 真係好難得, 下次再上佢屋企, 都唔知會係幾時的事。

今日攪下攪下, 真係成5:30先返到屋企, 立即沖返個靚涼, 爽晒!!!
黎緊個星期都係休息下先........之後, 就要開始prepare 個exam......

No comments: