Saturday, November 05, 2005

一週短評.....

今個星期都好似好唔想做野(可能上兩個星期趕project做到虛得濟), 冇咩心機做野, 成日個人都腎下腎下咁。

星期一
Kenix終於係澳洲返左黎, 佢買左好多野食返黎, 哈, 正!!!(不過, 就買唔到澳洲版百力滋, 因為先前, 我去北京旅行就買左盒北京填鴨味百力滋, anthory去日本就買左盒墨魚丸百力滋返黎)仲有我地ST2-C(2-5)都一人有一份禮物, 太好啦.....thx so much.

星期二
由於星期三, eric生日, 佢份禮物又未買好, 所以, 放工打完籃球之後, 同simon去左又一城shopping買禮物。最後, 就買左件nike褸。

星期三
eric正日生日, Lunch去左新世紀6樓的金牛苑食, o.k快, d野食上得好快, 但都唔錯, 位位$75...

星期四
冇咩特別

星期五
老姐同我講, 佢話佢係smartone個d乜鬼VIP, 家陣有d零機價手機益佢, 佢就叫我老綀咁遠入去將軍澳 話俾部我, 最後, 選左部Nokia3230, 除左部手機之外, 仲有樣野附送就係3大包紙尿片, 俾佢點我拎袋紙尿片返屋企, 唔係睇在部電話份上, 我真係鬼彩你....
係我回家途中, 接到Jackie電話, 佢話想行EKIA, 咁我又岩岩搭緊MTR返屋企, 咁就係九龍灣落車join佢一齊行下, 行下行下都成9:30, 之後就走左去大排檔食野。

No comments: