Saturday, November 12, 2005

專業

2005年11月7 日-9日, 呢幾日, 日以繼夜幫eddy手考牌,
等我講下咩叫做考牌先(因為, 呢幾日, 個個都係度問----->o下!!幫人考試, 咁都得架咩...???)
其實, 所謂考牌, 係我地"建築測量師"入面黎講, 可以叫做係專業試, 點解要搵人幫手呢,
每年學會(HKIS)都會有個practical task test, 呢個test, 就好似一份assignment, 但係就得個3日時間去做, 之後到第4日就要做個presentation。
平時d assignment都係有成2-3個月做, 家陣得個3日, 所以咪要搵helper羅!!!

好!!!講下個幾日d慘況先:

第一日, Eddy同Alan就走左去HKIS總部拎Question & Brief, eddy就走去左site inspection, Alan就返黎office的奮鬥房開始晝個building layout, 中間細節就唔多講, 總之第一晚我地就零晨3:00先係office走。

到第二日,由於我冇請假關係, 我就9:00返到office做野, Eddy, Alan & Flying(佢地都請左假)就11:00左右到奮鬥房, 繼續埋頭苦幹。 Eddy就做到零晨4:00左右返屋企小休一會, 呢晚就死啦, 我地3個做基本上都冇走到, , 我就因為第2日要出site就所以係朝早7:00返一返屋企沖個涼, 換件衫, 就又再返office, Alan & Flying就冇走過。

第三日, 我都還好起碼叫做返屋企沖過下涼, 換過件衫, Alan & Flying佢兩個由第2日的11:00開始到第3日足足有成36小時stay係 office, 冇返過屋企, 佢地應該已經變左做人乾。d board由原定下午起貨, 攪攪下拖到夜晚8:00先攪得掂…..總算攪掂, 呢晚, Eddy有3位阿sir幫佢, 聽佢pre-present 一次, 再俾comment, 攪攪下都成11:00, 之後, 其他人走晒, 得返, 我, alan, eddy, leo, 仲有connie, eddy話食埋個消夜先走, 於是就叫外賣啦!! 頂你呀, 個外賣成粒鐘先送到黎, 咁我地快快手, 食完就返屋企休息。

呢3日, 真係想死…..但係同時都學到好多野…

No comments: