Sunday, November 27, 2005

入伙酒 + 生日大典


琴日, 我地去左jackie新屋企恭喜佢新居入伙, 同時順便慶祝小貞貞生日。我地送左部有燒烤function的微波爐俾jackie當係佢新居入伙禮物, 話晒先前我新居入伙, 大家都送部DVD錄影機俾我, 總之, 有邊個新屋入伙, 我地都會送件電器俾佢。

我地的所謂入伙酒其實之不過係打邊爐, 其實, jackie佢之不過搬左入新居都係1個星期左右, d野都未拾好, 佢地只係將d野塞晒入個櫃度先, 再慢慢執, 所以琴日去到佢屋企, 第一眼望落去都幾乾淨, 點知一打開o個d櫃通, 成個第3次世界大戰咁, 亂到呀...!!!

可能jackie知道自己係屋企女主人的關係, 定係感激我地送部微波爐俾佢呢, 佢琴日係好難得咁自動自覺自己做家務, 琴日我地買完d火鍋料上到佢屋企之後, 佢就自己開始屈係廚房度洗菜, 切野呀!!! 我地個個都好驚訝, 平時叫佢做少少野都吱吱左左, or 平時佢一定唔會入廚房攪野, 好難得琴日我地幾個都可以坐係個廳度唔駛做。

到最後尾聲, 我就去廚房準備點臘燭拎個生日蛋糕出黎同小貞貞慶祝啦!!! 點知小狗, 佢唔知係唔係食飽塞住個腦, 冇拿拿同小貞貞講:『 不如, 我地食蛋糕羅』, 原本諗住俾個surprise俾小貞貞, 點知有人講左出黎, 都算啦, 我叫奶奶幫我手, 當我拎出去個時幫我熄左廳個d燈, 點知佢又傻下傻下, 熄左我個廚房d燈, 嚇得我呀!!! 不過, 都有人立即補飛, 熄到廳個d燈, 哈, 都算係幾o.k呀.....哈, 咁就大家一齊唱生日歌, 同食個birthday cake, 除左個cake之外, 仲有jackie煲左個超"杰"的腐竹糖水俾大家食, 成煲野好似我嘔出黎個d嘔吐物, 雖然賣相差d, 不過都幾好食(起碼食得落肚)。

大家臨走時, 個jackie就話多謝我地去佢屋企, 佢就一人送一樣野俾我地, 我一放上手就知係咩黎, 哈, 還記得早2,3年前, 佢生日, 我地夾份係"Lush"買左一舊有半個衴頭咁大的番皂俾佢當生日禮物, 佢到家陣都未用到, 琴日, 佢就係我地食緊生果個時, 就靜靜雞入toliet將個舊番皂鑿分左幾件俾我地, 呢就係呢件............>


琴日, 都總算好開心, 不過, 我都係開心埋今個星期, 就要開波溫書, 因為好快就exam....

No comments: