Tuesday, June 10, 2008

難得一聚


上上星期六, 去左小菲屋企嬉戲, 我地呢班莊員成日都話約出黎玩, 次次話約都要係起碼用上大半年時間先約得到人, 皆因大家各有各忙, 唔係你要考試就係佢要交功課, 唔係佢已經約左人, 就係有另一個要去飲!! 所以呢, 今次個gathering都已經係兩個月前同大家做定booking!!

基於大家都屬於文靜既一群(言下之意係唔多想出外曬大太陽做運動!!), 而難得小菲終於聽取我既勸告, 由本身堅決唔買Wii到依家已經廣邀各大好友上去佢屋企玩佢部Wii, 我地諗都唔駛諗就上去佢屋企開行冷氣玩Wii啦!! 哈...哈!!

玩Wii都係一個好需要energy既活動, 所以我地lunch先行去飲個茶, 食飽飽先去做運動(打Wii)!! 我地就勁羅, 冇間斷地由下午2:30開始打呀打, 打呀打, 打到成夜晚7:30叫pizza食, 先肯收手!! 嘩, 原來唔經唔覺我地都打左成5個鐘!!

由於之前一直顧住打Wii, 所以就係食Pizza個時就一路食一路傾下計, 吹下水!! 人大啦!! 大家都開始多左好多野諗要plan, 大家好耐冇見一場見面唔會因為太耐冇見而變得生疏, 反而因為耐唔見就講下大家各自所見所聞, 話題真係越講越有!!

感謝小菲是日既招待, 多得你買部Wii同埋俾我地上黎攪攪震, 唔駛左諗又右諗去邊度玩!! 最重要係, 我都話買部Wii係好架啦!!

p.s: 小菲, 麻煩將我係你部Wii既icon影張相send俾我做record, 我個Wii look著實唔錯!!wahahahh~~

3 comments:

Anonymous said...

我今晚記得就影....

仲有 部機係因為我冇人同我去旅行先買...

Gary said...

fay: 是但啦, 總之你係買左就得啦!! 下次上黎再玩過!! 記住好好keep住部機呀, 家陣出面風聲好緊, 你d機好難搵到人同你維修!!

Anonymous said...

=.= 今晚先掟完部機黎... 又唔記得左影你個豬o麥