Thursday, June 12, 2008

生日快樂

沿路都有人陸陸續續入去沙灘
真係幾多人下架!!

星期一為Anna既大壽辰, 原先諗住去海洋公園大玩一番, 主要係諗住生日者當日正日去會係免費, 想試下查實係唔係真係有呢個優惠!! 不過, Anna話已經約左一位小朋友遲d會去海洋公園玩, 既然係咁就唔好去住!! 生日麻! 就應該悠悠閒閒的罷, 去沙灘休息一下合乎理念, 於是我地就去左港島南區過左一個輕鬆生日!!

免費太陽傘一把~~
雖然係有把免費太陽傘, 不過天生都係愛白, 所以友伴都係擔返把傘!!
一把刀仔切, 切, 切.....

首先我地先去淺水灣, 由於之前成個禮拜都keep住落雨, 仲試過有日係黑雨添, 所以今日天氣晴朗, 加上陽光普照(甚至乎去到有d曬既感覺!!), 所以成個沙灘都突然間湧左好多人, 好彩我地算係早黎到, 一早就搵到個靚位, 我地頭頂之處剛好有棵小樹可以作擋太陽之用, 唔駛租把沙灘傘, 攤開張沙灘席係沙灘度, 坐下休息下傾下計, 小睡一番, 休息一番, 不亦樂乎!! Anna一向主張出外郊遊都係少肉多菜, 鍾意食下生果接近大自然, 所以係出發前先去街市買左個哈密瓜去沙灘食!! 個哈密瓜既味道一般, 如果可以將整個哈密瓜放落d水度冰鎮一下, 應該會有種透心涼既感覺!!

小徑沿海而建, 慢慢行, 別一番味道!!
見到隻小狗----大事進行中!!

訓到差不多4:00p.m係時候執野走人, Anna提議由淺水灣旁有條小徑, 沿海而建, 可以慢慢悠閒散步到深水灣, 提議唔錯, 慢慢行下, 見到有人帶住d狗散步, 又見到有d人係度吊魚, 呢d生活悠悠閒閒, 唔錯, 唔錯!!

就係呢間Jenny Bakery~~
呢盒係細盒裝(4 mix), $60~~大約有40件左右!!

之後, 我地去係深水灣就搭程巴士入去赤柱, 之前成日聽聞呢度有間曲奇餅店好好食, 好出名, 好多人買, 難得咁岩入到黎, 就順道買盒返屋企孝敬媽媽!! 有心買呢間餅店曲奇既朋友, 其實係銅鑼灣都有佢既分店, 就係銅鑼灣糖街1-5號銅鑼廣場1樓1047室, 唔駛特登入到赤柱買!! 講返個曲奇, 入口即溶(應該係用鬆化黎形容會貼切d), 口感唔錯, 牛油味好香!!

赤柱夜景幾靚下!!

原先諗住同友伴係King Ludwig Beerhall食返個大餐慶祝一番, 該餐廳係食德國餐, 以食咸豬手比較出名!! 但係Anna為著本人荷包著想, 加上佢又唔係太肚餓, 所以就隨便係百佳個superstore買左盒壽司食作填肚之用!!

最後再一次祝妳生日快樂, 抱歉未能係正日送上生日禮物及安排特別既生日行程!! 希望遲d到妳收到份生日禮物個時妳會鍾意啦!!

Jenny Bakery
地址: 赤柱新街11號1/F
電話: 2813 8568

8 comments:

Anonymous said...

嘉嘉︰
我很高興喔!^^也很期待你送的禮物。
多謝你陪伴我過生日,我希望以後既生日都有你在我身邊!> 3<

Gary said...

安安:
哈, no problem, 唔好講生日, 平日我都會係妳身邊架啦!!!

Jessica said...

wah so sweet la~~

Anna: Happy Birthyday! (sorry for my late wish)

jessica

Gary said...

jessica: 喂! 你幾時飛呀?? 定係已經係澳洲啦!! anyway, 總之係個邊希望搵到你想搵既野, 仲有就當然係玩得開心d啦!!! 影多d相返黎啦!!

Jessica said...

I back la..Low b
That is a good & sweet trip and good memory for me lor..

Gary said...

jessica: 哈...係咩係咩, 咁快就返左黎啦, 搵到好野, 咁咪好羅!! 安落晒啦, wahhahahah~~~~

Jessica said...

Nono..still seeking other guy ar..coz time is not match la..but be a good friend for me~~haha

Gary said...

jessica: 哦, 就咁講, 應該會有好多野想同我地傾下呢, wahahaha, 係時候約出黎食下飯啦!!

喂, 7,8,9月, 康文署所有運動場都唔駛錢呀(打羽毛波個d呢!!), 諗諗佢呀, 不過要朝早7點鐘起身上網book!!