Wednesday, June 11, 2008

龍舟日

落船啦!!
十年如一日既長洲碼頭!!

龍舟日冇去龍舟水, 不過就同Anna入左去長洲逛逛, 原先只係諗住入黎行下街, 悠閒一番, 點知岩岩遇著剛剛, 原來係長洲入面都有舉行龍舟比賽, 一場入到黎就順道欣賞下, 因為平時都係係電視機上面睇既多, 好少可係現場睇!!

就係呢條冰凍生果串串~~($13/串)
係d咁熱既天氣下, 當然係多人買啦!!

一入到都未算係人頭湧湧要湧既話, 我諗d人應係係太平清醮個時已經湧飽左, 所以家陣d人就唔係好多, 一貫假期既人數左右啦!! 一落船就諗住搵龍舟睇下啦, 行左兩行發現, 行錯反方向, 唔怪得之越行越靜勾勾啦!! 好彩本身入黎都係一心諗住四周圍行下, 當係逛逛先啦(完全係自我安慰既說話!!)行返去碼頭作起點就再行過, 係行到碼頭附近突然間見到有人拎住支冰凍生果串串, 好似好好味(其實係我地行到身水身汗, 所以睇上去感覺上好似好好食!!), 原來該售賣冰凍生果串串既檔口就係不遠處, 唔駛講當然上去買返串黎食下先啦, 講真個句, d生果可以俾你雪成咁就真係咩味都冇架啦, 不過, 可以解你一時既暑氣就真既!!


食完冰凍串串就繼續行, 係不遠處就已經聽到d鼓聲此起彼落!! 龍船已經係我地眼前, 其實當日既比賽只係去到4:30p.m就結束, 所以我地當時2:15p.m去到既時候, 各賽事都差不多去到決賽階段!! 反而係現場睇d龍舟比賽都唔及係個度現場聽個司儀旁述個比賽仲好, 個司儀只係一味講個隊名, 邊隊行先就講邊隊個隊名好攪笑, 完全冇其他形容詞配合入去!! 由於是夜, Anna因有事要出返去做, 所以就冇係長洲食野就走左啦!!

No comments: