Sunday, January 25, 2009

鄉下仔出城(2)




從表妹屋企望出去既街景!!

到左第二日先係成個旅程既戲肉, 因為今日我地會去長隆動物園+夜間馬戲團, 由於一早就plan左去呢兩個地方, 上網睇過話如果係中旅個度買飛可以有得平, 而且當Anna去到中旅買飛個時, 職員仲同佢講動物園+馬戲團直頭可以當係套票咁買, 即係可以平上再平!! 冇記錯Anna話套票就應該係大約$250/人, 如果去到現場walkin買飛應該要$300/人, 家陣每人平左$50, 4個夾埋就2舊水, 真係幾好呀!!

係華潤買野食!!
$9.9, 雞一隻!!

由於入左動物園之後, 基本上都唔會有咩食, 應該話係動物園入面食野真係貴夾唔飽, 都唔會諗住係入面食野, 所以我地係出發前去左超級市場買d野食先再出發, 我地係超級市場度買左2隻雞, 真係兩隻完整烤雞, 價錢都好平, 只係$9.9一隻, 當然啦, 一分錢一分貨, d雞就唔係真係咁多肉啦, 不過味道都還可以!! 除左d烤雞外, 另外都買左d零食!!
巴士上~~
是日交通工具為巴士是也, 係表妹屋企坐巴士到長隆都要差不多成粒鐘既車程!!! 人生路不熟, 為怕坐過龍過左站, 所以全個車程都唔敢訓覺, 再加上表妹再三叮囑係廣州都時不時有人偷野, 都係小心為上!! 搭左大半個鐘車程左右終於黎到動物園入口, 因為我地係香港買套票既, 所以入場前要係售票處換飛先可以入去!! 由於知道Anna同表妹男友都未黎過動物園, 所以就特別推介佢地去坐火車近距離接觸動物, 因為呢個係全動物園最好玩既活動之一!!

雖然今次係第二次黎玩, 不過可以咁近距離接觸到d動物, 感覺都好得意!! 坐完火車睇動物之後, 緊接就有白老虎表演!
白老虎表演!!
雀仔表演!!

對上一次同牛牛佢地黎玩, 我地都冇睇過呢度d動物表演, 原來d動物表演都幾精彩, 接住落黎仲有鳥類表演同埋大苯象表演, d時間真係岩岩好一個接一個, 每個表演都會有大半個鐘左右, 斎睇返呢d表演都已經值回票價!! 正如頭先所講, 每個表演都有成半個鐘,再加上成個動物都真係幾大下, 最後我地都未行得晒, 動物園就要關門, 其實大家咁行法, 基本上都已經有d攰!! 再加上, 夜晚我地仲要去睇馬戲團, 而且大家成日流流只係係lunch個時食左隻"冇肉雞", 大家個肚都餓到死, 所以就快手係出返去附近既地方食野啦!!

要用飲管飲入面d骨~~~


根據上次同牛牛佢地黎長隆玩既經驗, 最近長隆有野食既地方應該係祁福新村既"食街", 於是就立即係動物園門口搭車出去食野, 今次我地去左一間專食骨既餐廳, d野食都ok既, 不過, 可能我地叫得太多肉既關係, 個個都食到好鬼飽!! 食飽飽就再搭的士返去長隆馬戲團啦!! Anna同表妹男友都未睇過呢個馬戲團, 所以佢地都比較興奮, 雖然我之前都睇過一次, 不過今次再睇個時, 佢地既表演當中都加插左一d新既玩意!! 表演總算精彩, 令人讚不絕口!! 睇完馬戲團又係時候返屋企啦!!

(待續)

No comments: