Wednesday, February 11, 2009

全城動起來

屋企樓下仲係天黑黑, 鬼影都冇隻!!

一年一度既渣打馬拉松係上星期日完美結束!! 我地呢d十公里組別要成6點組起跑, 而且起跑起點係對面海既維園, 言下之意即係要起碼4點起身, 刷牙, 洗面, 食早餐, 之後4點半出門口, 咁就可以係5點半就去到維園做熱身第起跑, 不過, 永遠講係無敵做就有心無力, 本身都怕自己4點鐘起唔到身, 所以就一早教定鬧鐘起身, 但係事與願違, 頂, 個鬧鐘居然唔識得響, 好在有老媽出手, 係4點3既時候叫醒我, 於是就拿拿臨起身刷牙洗面!!

唔好講人, 車都冇呀!!

係呢個時候搭得地鐵既都係跑馬拉松既人啦!!

經過一輪急趕, 話咁快用左15min時間就出左門口啦!! 4點半既時候, 唔駛講當然仲係天黑黑啦!! 因為一早約左Anna 5點半係銅鑼灣MTR等, 為怕遲到, 所以跑住去搭地鐵, 但係跑到去地鐵都冇用, 淨係等地鐵都已經等左差不多成15分鐘, 我諗地鐵一定係諗住班車慢d, 可以一次過儲多d人, 咁佢就唔駛開得咁密!!

由維園到起點前需要係行一段路, 由於有部分地方冇封路, 所以大家都要等交通燈過馬路~~

全部人行緊去起點處!!

終於, 5點8左右黎到銅鑼灣MTR見到Anna, 由於我地係6點鐘起跑, 所以又要急急腳走去維園放低行李, 好彩終於都趕得切攪掂晒一切, 正式踏上我地十公里之旅!! 唔係講笑, 真係好鬼多人呀, 今年已經要分3組黎跑, 就咁眼見都有好多好多好多人!!


由於我地係6點鐘第二組起跑, 跑緊個時, 都已經開始見第一組d人返緊黎!!!

跑到中段既時候, 天都開始光啦!!!

好多人係天橋跑步!!

咁樣睇就見真係好多人呢!!



終於到終點啦!!

我早兩年跑十公里既時候都係跑西隧, 今年跑東區走廊明顯係舒服好多!! 沿途所見, 真係有好多人已經開始帶埋d小朋友一齊去跑, 我覺得呢個都係一個唔錯既親子活動, 一來可以訓練下佢地體能, 而且仲可以培訓下佢地d意志, 呢d野由小培養就實冇錯架啦!! 除左小朋友之外都有d公公, 婆婆一家大細去玩, 都真係幾好, 果然係配合到渣打今年既主題"全城投入, 動起來!!"

好, 如果下年有心有力, 走去報半馬先!! 橫掂舊時聽人講過, 半馬又係咁多錢(報名費), 十公里又係咁多, 咁跑半馬好似抵d喎!!!

2 comments:

Anonymous said...

你又跑又影...條氣都好好喎!!!冇事都算好勁啦!!咁你用左幾多分鐘完成呢?

Vicky

Gary said...

Vicky: OK LA! 我又唔係要跑第一個d, 唔駛出行力咁跑, 我好似跑左1hr20min, 慢慢跑下跑下, 係咁上下架啦!! 下年你都玩下呀, 十公里, 係東區走廊跑真係唔太辛苦!!