Friday, February 27, 2009

大澳遊


當日都有好多人入黎大澳架!!

記得之前到過大澳已經係2-3年前既事啦, 見咁耐冇去, 所以就係情人節當日睇完早場就去大澳行返一轉!! 之前講左, 一早就去左睇Yes Man早場, 之後就再搭MTR入去東涌轉巴士!! 唔係講笑, 唔知係咪咁岩係情人節既關係, 係東涌排隊入大澳既巴士站全部都係雙雙對對, 好在我都有位好情人陪伴在側, hehe!!!

天氣唔多好, 海面都係白茫茫~~~

據船家講, 係側面睇似一個人, 呢度叫"將軍石"喎!!


入大澳首要條件就係要"登"巴士, 唔"登"返成粒鐘都入唔到去, 都好既, 話晒朝早個時晨早流流走去睇早場, 鬼咁眼訓!! 家陣有得休息下, 都不失為一件好事!! 其實, 當日天氣都係一般唔係太好, 仲時不時都有毛毛雨添, 不過呢d都唔會阻礙我倆遊山玩水既興致!! 一入到去, 係門口就有人大叫有船出海中華白海豚, 仲話岩岩仲有十幾隻出現過, 大叫快d上船, 我同Anna於是就急急腳上船啦!! 可能天氣唔多好, 出到去海面, 四周圍望左都係冇咩動靜, 船家都好似好唔甘心咁, 揸住隻船四周圍行, 當然最終都係搵唔到白海豚蹤影啦!!


Anna親手做既麵包卷 - 唔好以為係綠色個d係wasbai, 其實係牛油果黎架!!

呢個係我親既lunch box!!!

入到大澳, 有兩檔小販檔幾出名, 呢個係其中一檔, 專賣烤海鮮!!

由於我地睇完早場先入黎, 其實坐得船黎再四圍行一陣, 都好快天黑!!! 大家都知, 一到差不多6-7點呢段時間, 係搭巴士出去東涌既人潮高峰時間, 橫掂一場入到黎大嶼山呢頭, 不於搭車落去梅窩個邊行下, 順道坐船再出返去!!!

No comments: