Monday, February 16, 2009

年又過年

好有新年氣氛, 度度都掛晒揮春!!

身為迪迪尼尊貴既全年票既持票人("尊貴既會員"呢個term黎自Macy!!), 早前新年既大節日, 當然又係時候去一去迪迪尼啦!! 家陣仲係做緊新年兼情人節既promotion, 所以通街通行都係d著住唐衫既米奇mouse呀, 仲有高飛呀....


好多人, 好迫呀!!


一朝早就坐MTR出發, 心諗係平日去迪迪尼, 照理應該都唔會太多人既姐, 點知一去到迪迪尼門口就知賴野!! d人多到呢, 誇張得很~~~ 平日只係供我地呢d專貴既全年票閘口, 照之前去過咁多次既情況, 都係唔駛排隊, 點知今次去就要排陣先入到去, 攪到我地呢d專貴既會員downgrade左!!

米奇同高飛都著住唐服~~~

其實每一次入迪迪尼玩, 主要都係因為佢有d special function, 所以先特別抽時間去玩, 由於之前都去過幾次迪迪尼, 所以基本上都唔會特別同人迫&排隊去玩個d機動遊戲!! 今次就特別去睇下新年special 遊行同埋米奇大屋新年版!!


係等候同人影相既空檔期間, 布魯圖係度自己擺post俾人影相!!!

黎左好幾次, 每一次都冇去過個"動畫藝術教室", 原來呢個地方係教你用好簡單既方法(等如畫o丁o當咁 - 圓圈加一點...........), 畫出迪迪尼既公仔人物, 今次我地學左點樣畫"唐老鴨", 可能我本身畫畫既技術不堪, 畫完出黎之後, 完全係兩回事, 不過Anna就唔同呢, 可能佢平時自己都有畫開畫, 畫出黎之後, 又真係幾似樣!! 如果大家去開迪迪尼, 不妨可以去呢度學下點畫畫!!!

有人鍾意搵佢地簽名, 最好笑就係佢地簽名個時, 將本簽名簿放係個鼻上面先簽到名!!

今次去迪迪尼, 咁岩見到林嘉欣出現!!


另外, 我發覺, 係迪迪尼入面扮迪迪尼公仔人物既演藝人員, 有時真係要nature high, 自娛先可以做到呢份工!! 有時, 咁岩見到d迪迪尼人物行出黎同人合照既時候, 有時見到佢地都幾喜歡自娛, 例如, 係空檔時間, 佢地每每都會自己擺下d無聊post, 逗下d小朋友玩, 不過逗人歡喜, 都係佢地呢份工作既範圍之一!! 之前睇左好幾次煙花啦, 所以今次都冇特別留係度睇!! 仲有, 係大約5點過後, 公園入面既人流開始少左, 我諗大致上可能旅行團個d遊客要跟領隊出去食飯, 所以到咁上下時間就要走人啦!!

No comments: