Saturday, February 14, 2009

謝謝!!


今日Anna俾左個好大既驚喜我呀, 之前自己一直都戴住隻G-shock(屋企唯一一隻表)出街, 基本上都冇咩特別問題, 不過近日因為工作關係去左私人公司做野, 日日都係老西返工, 著住老西, 但係就手戴G-shock感覺上唔多襯, 所以呢排返工既時候基本上都唔戴表出街, 因為兩者有點兒格格不入!!

Anna 可能見我呢排都唔戴表, 所以係琴日就送左隻名表俾我, 太好啦, 其實自己好耐好耐之前都有過一隻鋼帶表, 都係SEIKO, 不過自從佢爛左之後, 我就再冇買過鋼帶表!! 家陣有新表用, very good!! 以後我一定會可以日戴夜戴住呢手表!!

No comments: